کد خبر : 1920594 | 23 فروردين 1402 ساعت 16:01 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

مشکلی برای گلزنی نداریم

تن‌هاخ: قرار نیست غیبت رشفورد را حس کنیم

مربی منچستریونایتد نگران غیبت مارکوس رشفورد در بازی فردا برابر سویا نیست و گفت در تیمش مهاجمان گلزن خوبی دارد.

تن‌هاخ: قرار نیست غیبت رشفورد را حس کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب منچستریونایتد از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان سویا خواهد بود. بازی از ساعت 22:30 به وقت تهران شروع می‌شود و باید دید شیاطین سرخ که در یک هشتم نهایی، دیگر تیم شهر سویل یعنی بتیس را از پیش رو برداشتند، برابر قهرمان 6 دوره لیگ اروپا چه خواهند کرد.

1851442

یونایتد پس از پیروزی خوب برابر اورتون به این بازی رسیده است. اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، در نشست خبری این بازی گفت: «تیم را سرحال و کاملا متمرکز روی بازی فردا می‌بینم. ما سبک بازی مشخصی داریم. همه با هم دفاع می‌کنیم و با هم نیز به حمله می‎‌رویم. انتظار دارم روند انتقال توپ از دفاع به حمله سریع باشد. نباید حتی یک لحظه نیز از سویا غافل شد. ما نباید فریب جایگاه سویا در لالیگا را بخوریم و این را می‌دانیم.»

تن‌هاخ در مورد وضعیت مارکوس رشفورد برای بازی فردا گفت: «در بیانیه باشگاه همه چیز مشخص بود و او به دلیل مصدومیت بازی فردا را از دست خواهد داد. برایش ناراحتم و یک ریکاوری سریع را آرزو می‌کنم. ما گارناچو و شاو را نیز در اختیار نخواهیم داشت. دوری گارناچو طولانی‌تر خواهد بود.»

1851411

نگرانی از بابت غیبت رشفورد: «خیر، نگران نیستم. ما به اندازه کافی نیروهای تهاجمی خوب و باکیفیت در تیم داریم و از حیث گلزنی مشکلی نخواهیم داشت. مهاجمان خوبی داریم که جای رشفورد را پر خواهند کرد.»

تن‌هاخ در مورد احتمال بازی کردن آنتونی مارسیال گفت: «او می‌تواند فردا از ابتدا بازی کند ولی باید در مورد او محتاط باشیم. روی مارسیال نباید فشار بیاوریم. او برابر اورتون هم می‌توانست در ترکیب اصلی باشد و به تدریج دقایق بیشتری بازی خواهد کرد. مارسیال هر زمان وارد زمین می‌شود، شکل بازی تیم نیز بهتر می‌شود.»

مربی هلندی در مورد کریستین اریکسن و سابیتزر گفت: «اریکسن بازیکنی است که موقعیت گل می‌سازد و پاس کلیدی می‌دهد. او بازیکن مهمی برای ماست و هفت یا هشت پاس گل او در لیگ برتر نیز ادعای من را ثابت می‌کند. سابیتزر هم عالی کار کرده و به خوبی در لیگ برتر جا افتاده است. او بازیکن باهوشی است و از نقش او در تیم رضایت دارم.»

دیدگاه‌ها