کد خبر : 1920607 | 23 فروردين 1402 ساعت 16:41 | 19.3K بازدید | 10 دیدگاه

با محکوم کردن توهین‌های نژادپرستانه

حمایت بایرن از اوپامکانو: کل باشگاه پشت تو است!

دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، از شب گذشته و پس از نمایش ضعیفش برابر سیتی، مورد حملات و توهین‌های نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

حمایت بایرن از اوپامکانو: کل باشگاه پشت تو است!

به گزارش "ورزش سه"، اوپامکانو شب گذشته عملکرد بسیار فاجعه‌باری را در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به نمایش گذاشت. 

گل دومی که سیتی به ثمر رساند روی اشتباه فاحش او بود و این مدافع فرانسوی در طول بازی هم بارها نشان داد که از ثبات کافی برخوردار نیست و نمی‌تواند مهره قابل اعتمادی در ترکیب تیمش باشد. 

1851388
همین موضوع باعث شد که تمامی روزنامه‌های اروپایی از عملکرد او انتقاد کنند و مطالبی را درباره این نمایش ضعیف به چاپ برسانند. انتقادات از اوپامکانو در شبکه‌های اجتماعی نیز فراوان بود و بسیاری عملکرد ضعیف او را زیر سوال بردند. انتقاداتی که بعضا با توهین‌های زشت و نژادپرستانه نیز همراه بود تا جایی که باشگاه بایرن مونیخ در صفحه رسمی توییتر خود از مدافع فرانسوی حمایت کرد.

1851454

در توییت باشگاه مونیخی در دفاع از اوپامکانو آمده است: «ما در بایرن مونیخ همه به شدیدترین وجه ممکن، نژادپرستی را محکوم می‌کنیم. کل باشگاه پشت تو ایستاده است، اوپا!»

دیدگاه‌ها