کد خبر : 1920612 | 23 فروردين 1402 ساعت 16:53 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

برای رسیدن به نیمه نهایی باید تلاش کنیم

آلونسو: شکست بایرن انگیزه ما را افزایش نداد!

سرمربی لورکوزن گفت که آن‌ها می‌خواهند پس از سال‌ها، به مرحله نیمه نهایی یک رقابت اروپایی راه یابند.

آلونسو: شکست بایرن انگیزه ما را افزایش نداد!

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پنج شنبه برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها، بایر لورکوزن به مصاف تیم یونیون سن ژیل بلژیک خواهد رفت. ژابی آلونسو سرمربی بایر در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگو سوالات بود.

آلونسو درباره بازی فردا گفت: هیچکس یونیون سن ژیل را دست کم نمی‌گیرد. ما برای آن‌ها احترام قائل هستیم و انتظار بازی در بالاترین سطح را داریم. جزئیات کوچک مهم خواهند بود و ما باید سعی کنیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

او ادامه داد: من انگیزه و شور و شوق را در تیم می‌بینم، این مهم‌ترین چیز برای موفقیت است. ما انتظار دو بازی فشرده را داریم و باید با ذهنیت و تمرکز بالا بازی کنیم، فقط در این صورت شانس رسیدن به دور بعد را داریم.

سرمربی بایر درخصوص حریف بلژیکی نیز اظهار داشت: آن‌ها خط دفاعی خوبی دارند، همزمان از خط حمله پرقدرتی بهره می‌برند. من از حضور آن‌ها در این مرحله شگفت‌زده نشده‌ام. چون در مرحله گروهی نمایش‌های بسیار خوبی ارائه کرده و توانستند یونیون برلین را شکست دهند.

آلونسو در مورد اینکه با توجه با شکست سه بر صفر بایرن برابر سیتی، آنها می‌توانند آخرین باشگاه آلمانی فعال در این فصل از رقابت‌های اروپایی باشند و این باعث افزایش انگیزه آن‌ها می‌شود یا نه، گفت: ما با موفقیت و پیروزی به خودمان انگیزه می‌دهیم، نه با شکست بایرن. می‌دانیم که فرصت رسیدن به نیمه نهایی را داریم. از سال 2002 که لورکوزن به نیمه نهایی یک رقابت اروپایی رسید، این اتفاق تکرار نشده است. برای رسیدن به این هدف باید سخت تلاش کنید.

1851460

دیدگاه‌ها