کد خبر : 1920640 | 23 فروردين 1402 ساعت 18:54 | 79.2K بازدید | 77 دیدگاه

از هامان و فلیک تا هوودس و دیگران

آلمان یک‌صدا علیه زومر: متزلزل و افتضاح!

کارشناسان آلمانی بعد از شکست 3-0 بایرن مقابل منچسترسیتی به شدت از یان زومر دروازه‌بان این تیم انتقاد کرده و او را یکی از عوامل شکست نماینده آلمان می‌دانند.

آلمان یک‌صدا علیه زومر: متزلزل و افتضاح!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست بایرن مونیخ مقابل سیتی در اتحاد در آلمان یان زومر، دروازه‌بان بایرن، بیش از همه با انتقاد مواجه شده است و در ساعت‌های گذشته انتقادهای تندی علیه او در رسانه‌های این کشور منتشر شده است. کاربران آلمانی شبکه‌های اجتماعی هم او را از انتقادهایشان بی‌نصیب نگذاشتند.

عمده انتقادها به یان زومر به عملکرد او در زمان دریافت گل اول تیمش از سیتی است که با شوت استثنایی رودری به ثمر رسید. زومر در ماه دسامبر بعد از مصدومیت شدید مانوئل نویر به مونیخ منتقل شد تا جانشین دروازه‌بان مشهور باواریایی‌ها باشد.

1851507

پیتر نویرورر، مربی آلمانی که سابقه هدایت تیم‌های بوندس‌‌لیگایی را دارد، به اسپورت1 گفت: "اگر دروازه‌بانی مثل مانوئل نویر درون دروازه بود که می‌توانست از حرکات بازیکن حریف قصد او را تشخیص بدهد احتمالا آن شوت را می‌گرفت."

دیدی هامان، ستاره سابق بایرن، هم زومر را روی دو گل اول دریافتی بایرن مقصر دانست و گفت: "اتفاقی که برای اوپامکانو افتاد تا حد زیادی تقصیر دروازه‌بان بود."

1708175

هامان که با شبکه اسکای آلمان صحبت می‌کرد توضیح داد که سردرگمی در ارتباط بین دروازه‌بان و اوپامکانو باعث شد او مرتکب اشتباه شده و باعث شود بایرن گل دوم را هم دریافت کند. هامان در ادامه گفت: "وقتی شما به عنوان دفاع وسط خیلی مطمئن نیستید باید دروازه‌بانی پشت سرتان باشد که این اطمینان و اعتماد به نفس را به شما بدهد. خلاصه اینکه به نظرم دروازه‌بان بایرن امروز افتضاح بود. اینکه آمار شوت‌هایی که گرفته را نشانم بدهیم اصلا اهمیتی ندارد. جدی می‌گویم، کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. وظیفه گلر همین است. به او پول می‌دهند که شوت‌ها را بگیرد. این دروازه‌بان نه تنها امروز بلکه در هفته‌های اخیر عامل به هم ریختن بایرن بوده است."

1831665
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، و دستیار او بندیکت هودس که برای تفسیر بازی در شبکه آمازون پرایم حضور داشتند با لحنی آرام‌تر به یان زومر پرداختند. هودس گفت: "درباره گل اول به نظرم زومر در نهایت دو یا سه سانتی‌متر کم آورد. اینکه درباره این بحث کنیم که آیا نویر اگر بود این توپ را می‌گرفت یا نه به نظرم بیهوده است." هانسی فلیک هم واکنشی کوتاه به این موضوع نشان داد و با تایید حرف‌های دستیارش گفت: "بله، نبودن نویر در این بازی اتفاقی است که در کنترل کسی نیست و نباید به آن پرداخت."

دیدگاه‌ها