کد خبر : 1920669 | 23 فروردين 1402 ساعت 23:33 | 18.9K بازدید | 17 دیدگاه

ناپولی حمله کرد، میلان گل زد (عکس)

با وجود شروع توفانی ناپولی، میلان توانست با تک گل اسماعیل بن ناصر، ستاره الجزایری خود، برنده راهی رختکن شود.

ناپولی حمله کرد، میلان گل زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف جو مخوفی که هواداران میلان قبل از بازی امشب با ناپولی در ورزشگاه سن سیرو ایجاد کرده بودند، این تیم میهمان بود که شروع توفانی داشت و می‌توانست خیلی زود به گل برسد. بی‌دقتی مهاجمان ناپولی و البته درخشش مایک مانیان مانع از فروپاشی دروازه میلان شد تا در ادامه این تیم به شرایط مسلط شود و گل برتری را بزند.

ناپولی با وجود غیبت چند ستاره سرشناس خود در خط حمله بسیار بابرنامه ظاهر شد و مدافعان میلان را غافلگیر کرد. دروازه‌بان میزبان اما آماده‌تر از این حرف‌ها بود و با چند سیو زیبا اجازه گلزنی زودهنگام را به حریف نداد.

1851591

شاگردان استفانو پیولی کم‌کم از فشار ناپولی خارج شدند و بعد از موقعیت طلایی که رافائل لیائو از دست داد بالاخره در دقیقه 40 توانست دروازه حریف را باز کرده و 1-0 پیش بیفتد. این گل را اسماعیل بن ناصر با یک بغل پای دقیق و روی پاس لیائو به ثمر رساند.

میلان چند هفته پیش در سری آ با نتیجه 4-0 ناپولی را درهم کوبید و حالا با تک گل ستاره جوان خود که مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی نیز قرار دارد، به دنبال رقم زدن برد شیرین دیگری مقابل شاگردان پیولی است تا کار صعود خود را پیش از بازی برگشت نهایی کند.

1851593

این تیم بعد از گل بن ناصر در چند دقیقه باقی‌مانده نیمه اول هم خطرناک ظاهر شد و چند موقعیت جدی دیگر نیز داشت و یک بار هم تیر دروازه ناپولی را به لرزه درآورد.

دیدگاه‌ها