کد خبر : 1920712 | 24 فروردين 1402 ساعت 11:27 | 31.7K بازدید | 10 دیدگاه

وینیسیوس:

می‌خواهم مثل بنزما و مودریچ چندبار قهرمان اروپا شوم

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که بتواند مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ تجربه چند قهرمانی در اروپا را به دست آورد.

می‌خواهم مثل بنزما و مودریچ چندبار قهرمان اروپا شوم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با دو گل از سد چلسی عبور کرد تا مدعی اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد. 

وینیسیوس در این بازی هم نمایش خوبی داشت و خیلی زود شروع به آزار و اذیت خط دفاعی حریف کرد تا به آنها نشان دهد که کار سختی را در سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهند داشت و باید خودشان را آماده کنند. 

او از دقیقه اول تا دقیقه 90 دست از تلاش نکشید تا یک بار دیگر ثابت کند که با تمام وجود برای پیروزی و قهرمانی تیمش تلاش می‌کند و با این که موفق به گلزنی نشد اما یکی از بازیکنان تاثیرگذار رئال در این بازی بود. 

این ستاره برزیلی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «هر بازیکنی که پیراهن این تیم را به تن دارد، می‌داند که بازی در لیگ قهرمانان بسیار خاص است. خصوصا وقتی بازی در این ورزشگاه و با حضور این هواداران که همیشه به ما کمک کردند باشد. این دیدارها واقعا خاص است.»

1851696

وینیسیوس همچنین درباره هدفی که با رئال در آینده دارد گفت: «تنها چیزی که می‌خواهم این است که بتوانم مانند مودریچ و بنزما چندین قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کنم. آرزویم در حال حاضر همین است.»

این بازیکن با اشاره به هیاهویی که همیشه درباره او و عملکردش در زمین وجود دارد هم اضافه کرد: «من به این شرایط عادت کرده‌ام. از سن 8 تا 18 سالگی بارها جنجال بسیاری در اطراف من ایجاد شده بود، تا این که بالاخره توانستم به رئال ملحق شوم.»

وینی تا به حال 14 پاس گل را در لیگ قهرمانان به نام خودش ثبت کرده که تنها کیلیان امباپه با 19 پاس از او بالاتر قرار دارد اما او عملکردی بهتر از لیونل مسی، ریاض محرز، نیمار و محمد صلاح داشته است. امباپه در زمینه دریبل هم از او که 109 دریبل زده پیش است. 

این بازیکن تا به حال 68 بار مورد خطا گرفته که در رده چهارم ایستاده و 274 لمس توپ هم در محوطه جریمه حریف داشته که باعث شده در جایگاه پنجم قرار بگیرد. 

دیدگاه‌ها