کد خبر : 1920722 | 24 فروردين 1402 ساعت 12:12 | 34.2K بازدید | 6 دیدگاه

هافبک جوان استقلال رویای کودکی را تعبیر می‌کند!

محمدحسین زواری که در چهار دیدار این فصل به صورت تعویضی به زمین آمد امیدوار است تعداد دقایق بازی خود را تا آخر فصل بیشتر کند.

هافبک جوان استقلال رویای کودکی را تعبیر می‌کند!

به گزارش ورزش سه، از جاده فیروزکوه و قائمشهر به گرگان که‌ سفر کنید، ۱۳۵ کیلومتر آن سوی پایتخت فوتبال شمال، به باشگاه شموشک‌ گلستان خواهید رسید. جایی که سردار آزمون، احمد نورالهی، عارف غلامی، آرمین سهرابیان، رضا اسدی و بازیکنان شاخص دیگری از دل همین باشگاه به فوتبال ایران معرفی شدند.

محمد حسین زواری یکی از آخرین استعدادهای کشف شده شموشک گلستان است که حالا ردای آبی را بر تن می‌کند. زواری شاید فصل درخشانی را پشت سر نگذاشته باشد اما به طور حتم حضور در یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال می‌تواند دستاوردی مهم برای او در سن ۲۲ سالگی باشد.

نیمکت نشینی مطلق زواری به دلیل عدم آشنایی ساپینتو به نوع فوتبال او، اتفاقی دور از ذهن نبود. بسیاری گمان می‌کردند که با باز شدن پنجره زمستانی این هافبک جوان از استقلال جدا و به تیم دیگری نقل مکان کند اما برخلاف پیش بینی‌ها، سرمربی آبی‌ها او را در تیم حفط کرد و با شروع نیم فصل دوم در ترافیک سنگین خط میانی تیمش به او میدان داد.

1851710

دست نزدن به ترکیب برنده هفته‌های اخیر از سوی ساپینتو و آمادگی بالای نفرات خط هافبک اگر چه شانس حضور حسین زواری را در ترکیب ثابت استقلال کمرنگ کرده است اما تنوع تاکتیکی و تغییرات زیادی که این مربی پرشور پرتغالی در هر بازی انجام می‌دهد،‌ می‌تواند نکته امیدوار کننده برای این هافبک گرگانی باشد تا با اثر گذاری در یک دیدار و قهرمانی احتمالی تیمش، نام خود را بیشتر‌ بر سر زبان‌ها بياندازد.

قهرمانی با استقلال در مهیج‌ترین لیگ یک دهه اخیر فوتبال ایران، بدون تردید رویایی است که سال‌ها در خاطر این هافبک جوان خواهد ماند که برای تعبیر این رویای شیرین باید ۵ هفته دیگر منتظر بماند.

دیدگاه‌ها