کد خبر : 1920746 | 24 فروردين 1402 ساعت 14:23 | 62.8K بازدید | 73 دیدگاه

با ژاوی برای بازگشت حرف نزدم

مسی شایعات در مورد بارسلونا را تکذیب کرد

اسپورت به نقل از منابع نزدیک به لیونل مسی هرگونه وعده و وعید این بازیکن به ژاوی برای بازگشت به بارسلونا را تکذیب کرد.

مسی شایعات در مورد بارسلونا را تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی سال‌ها با ژاوی در بارسلونا هم‌تیمی بود و پس از خداحاظی ژاوی از بارسا در سال 2015 و رفتنش به فوتبال قطر نیز ارتباط دوستانه این دو قطع نشد. در تمام این سال‌ها، مسی و ژاوی، یا تلفنی یا از طریق واتساپ، با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند. مسی از اولین کسانی بود که حضور ژاوی روی نیمکت بارسا را تبریک گفت و ژاوی نیز همواره موفقیت‌های فردی و تیمی مسی را به او تبریک گفته است.

1850979

در هفته‌های اخیر که شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت مسی به بارسا در فصل بعد داغ شده، گزارش‌هایی مبنی بر تماس ژاوی با مسی برای متقاعد کردن او و نیز قول مسی به مربی بارسا برای بازگشت منتشر شده است. برخی منابع حتی ادعا کردند که مسی به ژاوی گفته با فراموشی اتفاق دو سال پیش، همه کسانی که مسبب جدایی او بودند را بخشیده و مشکلی برای بازگشت ندارد.

1840525

در همین رابطه امروز اسپورت نوشت که پس از تماس با اطرافیان مسی به این اطمینان رسیده که بین مسی و ژاوی هیچ گفت‌وگویی برای بازگشت صورت نگرفته و مسی هرگز قولی به مربی بارسلونا نداده است. مسی برای ژاوی احترام زیادی قائل است و همچنان دوستی صمیمانه‌ای دارند؛ ولی هرگز مذاکره‌ای برای بازگشت نداشته‌اند. نمی‌توان از حالا هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد. هم احتمال جدی‌شدن مذاکرات مسی و بارسلونا در آینده‌ای نزدیک وجود دارد و هم ممکن است او در نهایت تصمیم به ماندن در پاریس بگیرد.

دیدگاه‌ها