کد خبر : 1920749 | 24 فروردين 1402 ساعت 14:27 | 29.4K بازدید | 6 دیدگاه

رقابت یونایتد با لندنی‌ها برای خرید ستاره فرانسوی

منچستریونایتد در رقابت نقل و انتقالات برای جذب رندال کولو موانی جلوتر از چلسی و تاتنهام است.

رقابت یونایتد با لندنی‌ها برای خرید ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای جذب رندال کولو موانی اقدام کرده است. ستاره آینتراخت فرانکفورت مورد توجه چلسی و تاتنهام نیز قرار  دارد.

کولو موانی پس از انتقال به بوندسلیگا در تابستان گذشته در این فصل بسیار عالی بوده و در 26 بازی لیگ 12 گل به ثمر رسانده است. او همچنین 10 پاس گل داده و عملکرد مناسبی در کارهای دفاعی تیمش هم داشته است. این مهاجم به تیم ملی فرانسه نیز دعوت شده و در جام جهانی قطر نیز مورد استفاده قرار گرفت.

طبق گزارش بیلد، این پیشرفت باعث شده که کولو موانی به یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات تابستانی امسال منچستریونایتد تبدیل شود. این نشریه آلمانی ادعا می‌کند که شیاطین سرخ بیشترین علاقه را به این بازیکن دارند و "قبلا" در مورد او پرس‌وجو کرده‌اند.

1851780

پیش‌بینی می‌شود آینتراخت فرانکفورت مایل به فروش این مهاجم در تابستان باشد، اما مبلغی در حدود 88 میلیون پوند را درخواست‌ می‌کند. این برای قهرمان فعلی لیگ اروپا سود زیادی خواهد داشت، زیرا آن‌ها تابستان گذشته این بازیکن را به صورت رایگان به خدمت گرفتند.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که باشگاه تاتنهام هم علاقه‌مند به جذب کولو موانی است. تیم لندنی او را جایگزینی مناسب برای هری کین می‌داند. گزارش شده این مهاجم انگلیسی علاقه دارد به منچستریونایتد بپیوندد.

دیدگاه‌ها