کد خبر : 1920757 | 24 فروردين 1402 ساعت 16:00 | 46.2K بازدید | 36 دیدگاه

لاپورتا به من فرصت کافی نداد

من هم تیم ژاوی را داشتم، قهرمان لالیگا می‌شدم

رونالد کومان معتقد است در بارسا به او فرصت کافی ندادند و با این بازیکنان، او نیز همین نتایج ژاوی را کسب می‌کرد.

من هم تیم ژاوی را داشتم، قهرمان لالیگا می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در تابستان 2020 و پس از برکناری کیکه ستین، جانشین او در بارسلونا شد، ولی یک سال و نیم بعد جای خود را به ژاوی داد. کومان در فصل اول حضورش روی نیمکت بارسا این تیم را قهرمان کوپا دل ری کرد، ولی نتایج بد بارسا در دومین فصل منجر به اخراجش شد.

1851796

کومان هنوز از این بابت ناراحت است. او در مصاحبه جدیدش گفت: «تقریبا مطمئنم که بارسلونا قهرمان لالیگا می‌شود. شاید ژاوی بهتر از من کار کرده باشد، ولی عملکرد هر مربی را باید در زمان خودش سنجید. شما می‌توانید تیم فعلی بارسا را با تیمی که در اختیار من بود، مقایسه کنید؟ قطعا ژاوی بازیکنان بسیار بهتری را در اختیار دارد. اخیرا در یکی از بازی‌ها چهار بازیکن مهم تیم مصدوم و محروم بودند، ولی باز هم بازیکنی مثل جوردی آلبا روی نیمکت بود تا مشخص شود مجموعه فعلی چقدر غنی است.»

1851489

کومان ادامه داد: «قطعا ژاوی کار خودش را خوب انجام داده و تاثیر مثبتی روی تیم گذاشته ولی خوان لاپورتا به من فرصت کافی نداد و اگر من نیز همین تیم فعلی را داشتم، می‌توانستم موفق شوم. از لاپورتا دلخورم ولی طبعا دلخوری‌ها با گذشت زمان کمتر خواهند شد.»

کومان در مورد رسوایی پرونده نگریرا گفت: «این قضیه روی اعتبار و چهره جهانی بارسا اثر منفی گذاشته است. مثلا الان در هلند دیگر نگاه قبلی را به بارسلونا ندارند و این پرونده به باشگاه لطمه زیادی زده و خواهد زد. دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده و من هم از طریق رسانه‌ها اخبار را دنبال کرده‌ام.»

دیدگاه‌ها