کد خبر : 1920829 | 25 فروردين 1402 ساعت 00:36 | 7.9K بازدید | 17 دیدگاه

یوونتوس ۱-۰ اسپورتینگ: پیروزی مهم بیانکونری

یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۱-۰ اسپورتینگ لیسبون را شکست داد.

یوونتوس ۱-۰ اسپورتینگ: پیروزی مهم بیانکونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در دو دیدار اخیرشان در سری آ نتوانستند به پیروزی برسند، امشب در دیدار مقابل تیم سرسخت اسپورتینگ لیسبون با گل فدریکو گاتی به پیروزی دست پیدا کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 12 بود که روی پاس خوب آنخل دی‌ماریا، این فدریکو کیه‌زا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را آنتونیو آدان با واکنشی دیدنی دفع کرد.

ویدئو: 297640

بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 29، روی یک ارسال به مقابل دروازه یووه، سباستین کوآتس می‌توانست گل برتری اسپورتینگ را به ثمر برساند اما واکنش وویژک شزنی دروازه یووه را بسته نگه داشت.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و مشکل تنفسی شزنی و تعویض او، تنها اتفاق قابل ذکر این دقایق بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

1851956

در نیمه دوم هم دو تیم نمایش متعادلی داشتند و حملاتشان به موقعیت ویژه‌ای منجر نمی‌شد تا اینکه در دقیقه 73، گاتی توانست یوونتوس را پیش بیندازد. روی ارسال دی‌ماریا از سمت راست بود که ولاهوویچ روی تیر دوم توپ را به ضربه سر به مقابل دروازه فرستاد و گاتی با دو ضرب کار را تمام کرد.

1851957
1851958در دقایق پایانی اسپورتینگ چند تعویض انجام داد و حملات بیشتری روی دروازه یوونتوس داشت. از جمله در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده دو موقعیت خوب گلزنی داشت اما ضربات بازیکنان این تیم را ماتیا پرین با واکنش‌های دیدنی دفع کرد تا بازی با برتری 1-0 یوونتوس به پایان برسد. 1851959

دیدگاه‌ها