کد خبر : 1920830 | 25 فروردين 1402 ساعت 00:53 | 315.1K بازدید | 106 دیدگاه

یک پاس گل حیاتی برای فرار از شکست؛

بهترین نسخه سردار به داد ژابی آلونسو رسید!

لورکوزن با درخشش سردار آزمون از شکست در لیگ اروپا فرار کرد.

بهترین نسخه سردار به داد ژابی آلونسو رسید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند نتیجه درخشان در بوندسلیگا، نوبت به لیگ اروپا رسید تا شاگردان ژابی آلونسو در این رقابت نیز پیشرفت خود را به نمایش بگذارند اما آن‌ها امشب با یک حریف سرسخت روبه‌رو شدند.

شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا یعنی سن‌ژیل بلژیک امشب در بای آره‌نا میهمان لورکوزن بود. این تیم سرسخت حتی از لورکوزن پیش افتاد اما در نهایت گل فلورین ویرتز باعث شد که کار به تساوی کشیده شود.

1851953

همچون چند بازی قبلی سردار آزمون در مسابقه امشب نیز کار را از روی نیمکت آغاز کرد تا مثلث موسی دیابی، امین عدلی و فلورین ویرتز مثلث خط حمله تیم ژابی آلونسو را تشکیل بدهند.

در این بازی امین عدلی و موسی دیابی عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و همین موضوع باعث شد که ژابی آلونسو برای فرار از شکست ستاره ایرانی خود را به زمین بفرستد.

1851951

سردار آزمون که در فرم بسیار فوق‌العاده ‌ای به سر می‌برد یک بار دیگر توانست آمادگی خود را به رخ بکشد و زمینه‌ساز گل تساوی بخش لورکوزن باشد. سردار که با هوش بالای خود در پشت مدافعان تیم سن ژیل جای گیری کرده بود با یک کنترل بسیار حرفه‌ای و بعد پاسی دقیق ویرتز را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک شوت مهارنشدنی دروازه حریف را باز کرد.

ویدئو: 297637

سردار در ادامه بازی نیز یکی، دو موقعیت برای خود و هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرد اما بدشانس بود که نتوانست در این بازی گلزنی کند. حالا دیگر می‌توان گفت که مهاجم ایرانی به یک مهره مهم و کلیدی برای لورکوزن تبدیل شده و آمار او در شش بازی قبلی این تیم نیز گواه همین مسئله است؛ چهار گل و یک پاس گل.

1851950
1851952
ویدئو: 297642

دیدگاه‌ها