کد خبر : 1920835 | 25 فروردين 1402 ساعت 01:45 | 15.3K بازدید | 5 دیدگاه

الوکره با امید ابراهیمی ۵ تا زد (عکس)

هافبک ایرانی الوکره حضور کامل در جریان پیروزی تیمش مقابل الشمال داشت.

الوکره با امید ابراهیمی ۵ تا زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره که برای دومین مسابقه پیاپی امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن مقابل تیم رده نُهمی الشمال قرار گرفت.

نیمه اول این مسابقه در حالی به پایان رسید که الوکره با گلزنی یوسف عبدالرزاق موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل الشمال شد که در دقیقه ۵۷ گل تساوی وارد دروازه یاران ابراهیمی شد.

یاران ابراهیمی که در تلاش برای جبران شکست هفته گذشته بودند، از دقیقه ۷۴ به بعد نمایش توفانی مقابل الشمال ارائه کردند و توانستند چهار گل تماشایی و تاکتیکی توسط دالا گلسون(۲ بار)، محمد بن‌یطو و مراد ناجی حسین به ثمر رسانند و به پیروزی پُر گل در این دیدار خانگی دست پیدا کنند.

1851962

تیم فوتبال الوکره با کسب پیروزی ۵ بر یک مقابل الشمال که هشتمین برد آنها در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بود، ۳۰ امتیازی شد و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به الغرافه، به رده چهارم جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره که پیش از این در ۹ مسابقه لیگ ستارگان قطر دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار با الشمال حضور موثر و ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت.

دیدگاه‌ها