کد خبر : 1920848 | 25 فروردين 1402 ساعت 08:31 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

العربی در بازی ۷ گله صدرنشین شد؛

جذاب‌ترین بازی هفته با شجاع، بدون کنعانی!

الاهلی در حضور یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود نتیجه را مقابل العربی واگذار کرد.

جذاب‌ترین بازی هفته با شجاع، بدون کنعانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی قطر در شرایطی که شجاع خلیل‌زاده را در قلب خط دفاعی داشت و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به‌خاطر اخراج و محرومیت در فهرست نفراتش نمی‌دید، پنج‌شنبه شب در یکی از دیدارهای آغازین هفته نوزدهم لیگ ستارگان به مصاف تیم رده دومی العربی رفت.

الاهلی که یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود را در خط دفاعی می‌دید، بازی را توفانی آغاز کرد و با دو گل استثنایی یزن النعیمات توانست از العربی پیش بیفتد، اما در وقت‌های تلف شده نیمه اول هر دو گل پاسخ داده شد و عبدالله المریسی و عمر السومه کار را به تساوی کشیدند.

در نیمه دوم الاهلی یک گل توسط علی قادری به ثمر رساند، اما درخشش یوسف المساکنی و دو گل این ستاره سوریه‌ای با گلزنی در دقایق ۵۱ و ۸۸ کاری کرد تا یاران شجاع و کنعانی در کسب یک امتیاز ناکام بمانند و با شکست زمین را ترک کنند.

تیم فوتبال العربی با پیروزی پُر گل ۴ بر ۳ در این دیدار خانگی ۴۳ امتیاز شد و با یک امتیاز بالاتر و دو بازی بیشتر نسبت به الدحیل، موقتا در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و الاهلی هم با این باخت سنگین ۲۱ امتیازی و در رتبه هفتم جدول این رقابت‌ها ماند.

در شبی که محمدحسین کنعانی‌زادگان به‌خاطر محرومیت غایب بود و نتوانست برای نوزدهمین بار در این فصل به میدان برود، شجاع خلیل‌زاده شانزدهمین بازی خود در لیگ ستارگان قطر را انجام داد و یک کارت زرد هم دریافت کرد.

دیدگاه‌ها