کد خبر : 1920862 | 25 فروردين 1402 ساعت 11:19 | 28.2K بازدید | 10 دیدگاه

دلیل عجیب رفتارهای مانه: فوت خاله ستاره بایرن!

سادیو مانه، ستاره سنگالی، این روزها به دلیل حواشی‌اش در بایرن مونیخ در مرکز توجه قرار گرفته است.

دلیل عجیب رفتارهای مانه: فوت خاله ستاره بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال مانه به بایرن مونیخ در تابستان سال گذشته و پس از ترک لیورپول باعث شد که بسیاری منتظر درخشش او در خط حمله قهرمان بوندسلیگا باشند. 

اما شرایط به صورت دیگری پیش رفت و این بازیکن نتوانست درخششی که در لیورپول داشت را در این تیم هم تکرار کند و مصدومیت جدی‌ای هم که گریبان‌گیر او شد کار را برایش بیش از پیش دشوار کرد. 

درگیری این مهاجم سنگالی با لروی سانه پس از شکست برابر منچسترسیتی و مشتی که به صورت هم‌تیمی‌اش زد انتقادهای علیه او را به اوج رساند و بایرن تصمیم گرفت که با او برخورد کند. 

1851851

حالا فیلیپ کسلر، خبرنگار آلمانی، مدعی شده که مانه در حال سپری کردن شرایط و روزهای بسیار سختی است چون خاله او در این بازه زمانی از دنیا رفته و این بازیکن رابطه بسیار نزدیکی با او داشته و همین موضوع بسیار روی شرایط روحی‌اش تاثیرگذار بوده است. 

گفته می‌شود که تنبیه درنظر گرفته شده برای مانه از نظر سانه کاملا کافی بوده و این بازیکن از مدیران این باشگاه خواسته تا برخورد تندتری با این مهاجم سنگالی نداشته باشند.

بسیاری از بازیکنان بایرن در چند ماه اخیر از عملکرد این بازیکن راضی نبوده‌اند و زمزمه‌های مبنی بر این که او شایستگی دریافت دستمزد 20 میلیون یورو در سال را ندارد از سوی آن‌ها به گوش می‌رسد.

دیدگاه‌ها