کد خبر : 1920949 | 25 فروردين 1402 ساعت 19:41 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

مقابل استقلال فوتبال بازی خواهیم کرد؛

مربی هوادار: آزادی و دستگردی برای ما فرقی ندارد

ایمان عالمی می‌گوید هوادار در ورزشگاه آزادی هم خوب فوتبال بازی می‌کند و انتظار دارد یکی از بازی‌های جذاب لیگ مقابل استقلال رقم بخورد.

مربی هوادار: آزادی و دستگردی برای ما فرقی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ایمان عالمی، مربی هوادار در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس با استقلال حاضر شد و در صحبت‌های اولیه‌اش گفت: ابتدا من می‌خواهم ایام شهادت امام علی (ع) را تسلیت عرض کنم و انشاالله عبادات همه مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته باشد. در بازی هفته قبل با پیکان بازی خوبی داشتیم و حداقل امتیازی که می‌توانستیم بگیریم مساوی بود. هوادار چه در استادیوم آزادی و چه در پاس قوامین فوتبال بازی می‌کند و امسال فوتبال خوبی ارائه می‌دهد.

او در خصوص بازی‌شان با استقلال گفت: فردا بازی بزرگی با استقلال که مدافع عنوان قهرمانی است داریم. این تیم در کورس قهرمانی قرار دارد. شناخت کاملی از این تیم داریم و چندین بازیکن استقلال در گذشته شاگرد آقای الهامی بودند. تیم استقلال از بازیکنان بسیار بزرگ، خلاق و با کیفیتی استفاده می‌کند. آنها همچنین کادر فنی خوب و انگیزه بالایی دارند. ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و تمرینات‌مان را پشت سر گذاشتیم. ما تمرینات خوبی داشتیم و امیدواریم فردا بازی با کیفیتی ارائه دهیم. تیم ما الان هم از نظر فنی و هم تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارد و انشاالله بازی بسیار خوبی داشته باشیم.

عالمی در مورد اینکه پرسپولیس را در آزادی شکست دادند و این موضوع چقدر به آنها اعتماد به نفس می‌دهد، بیان کرد: آن بازی بسیار زیبایی بود ولی گذشته و الان با استقلال بازی داریم. فکر می‌کنم بازی تاکتیکی و زیبایی ارائه دهیم و امیدوارم قضاوت خوبی را هم ببینیم تا بازی با کیفیت‌تر شود.

ویدئو: 297677

او در مورد داوری اضافه کرد: من فکر می‌کنم آقای بنیادی‌فر امسال قضاوت‌های فوق‌العاده‌ای داشته و امیدوارم در این بازی هم قضاوت خوبی داشته باشد که بازی زیباتر شود. فکر می‌کنم این بازی یکی از مسابقه‌های با کیفیت لیگ خواهد بود.

او در مورد اینکه الهامی مقابل استقلال نتایج خوبی گرفته، بیان کرد: ما در این بازی انگیزه‌های خاص خودمان را داریم. ما دنبال حفظ و ارتقای شرایط‌مان در جدول هستیم. حضور آقای الهامی هم می‌تواند برای ما موثر باشد.

ایمان عالمی که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد راجع به حذف این تیم از آسیا گفت: چون ما فردا با استقلال بازی داریم فکر می‌کنم نباید وارد شویم ولی به احترام سوال‌تان، فکر می‌کنم استقلال تمام تلاشش را می‌کند که در کورس قهرمانی باشد و سال آینده در آسیا حضور پیدا کند. چیزهایی که در هفته‌های گذشته دیدیم و شنیدیم برای ما هم قابل هضم نیست. استقلال باید طوری اداره شود که به این مشکلات نخورند. تا زمانی که به این شکل انتصابات و جابه‌جایی‌ها اتفاق میفتد، مشکلات پابرجاست. امیدوارم انتخاب‌های خوبی داشته باشند تا استقلال به موفقیت برسد.

دیدگاه‌ها