کد خبر : 1920956 | 25 فروردين 1402 ساعت 20:13 | 46.7K بازدید | 32 دیدگاه

ادعای جرارد رومرو

لالیگا معتقد است: توافق مسی با بارسا برای بازگشت

جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شد لالیگا به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد لیونل مسی موافقت خود را با بازگشت به نوکمپ در تابستان امسال به بارسا اعلام کرده است.

لالیگا معتقد است: توافق مسی با بارسا برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در روزهای گذشته اخباری منتشر شد که شایعات درباره موافقت لئو مسی با بازگشت به بارسلونا در سال جاری را تکذیب می‌کرد اما جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، امروز مدعی شد که لالیگا اطلاعاتی به دست آورده که بر اساس آن‌ها به این نتیجه رسیده که ستاره آرژانتینی موافقت خود برای بازگشت به نوکمپ را به باشگاه کاتالان اطلاع داده است.

بارسلونا در اواخر ماه مارس برنامه مالی‌‌ای به لالیگا ارسال کرد تا نشان دهد از محدوده قوانین فرپلی مالی تجاوز نکرده است. جرارد رومرو می‌گوید در این برنامه مالی بازگشت ملی به بارسلونا گنجانده شده است. بر اساس این ادعا لالیگا به بخشی از برنامه مالی بارسا ایراد گرفته و باشگاه کاتالان حالا در حال برطرف کردن ایرادها و ارسال یک برنامه جدید به لالیگا است.

1850977

رومرو می‌گوید از طریق منابع خود دریافته که رؤسای لالیگا بعد از بررسی برنامه مالی بارسا به این نتیجه رسیده‌اند که لئو مسی موافقت خود برای بازگشت را به این باشگاه اطلاع داده است. بازگشت احتمالی اسطوره آرژانتینی دو سال بعد از آن انجام می‌شود که او به دلیل شرایط مالی بغرنج بارسا مجبور شد باشگاه را ترک کرده و راهی پاریس شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی جرارد رومرو لالیگا از بازگشت مسی دست‌کم به اندازه بارسلونا خوشحال است. مدیران لالیگا از همین حالا برنامه‌های خود برای بازاریابی با استفاده از نام مسی را آغاز کرده‌اند.

1852169

دیدگاه‌ها