کد خبر : 1920965 | 25 فروردين 1402 ساعت 20:34 | 16.7K بازدید | 25 دیدگاه

سرعت دادن بایرن مونیخ به عملیات جذب هری کین

بایرن مونیخ آماده است تا برای پایان دادن به شک و تردیدهای تاتنهام در مذاکرات برای انتقال هری کین به باشگاه آلمانی، پیشنهادی بزرگ به تاتنهام ارائه بدهد.

سرعت دادن بایرن مونیخ به عملیات جذب هری کین

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که مدتی است مذاکرات پشت پرده با تاتنهام را برای به خدمت گرفتن هری کین آغاز کرده است آماده می‌شود تا برای برطرف کردن شک و تردیدهای باشگاه انگلیسی پیشنهادی بزرگ روی میز بگذارد.

سایت گل اعلام کرد هری کین موافقت اولیه خود برای انتقال به بایرن را به نمایندگان این باشگاه آلمانی اعلام کرده و همین باعث شده مدیران بایرن به این نتیجه برسند که از شانس بالایی برای قطعی کردن این انتقال برخوردارند.

1852192

هری کین از ناکامی تاتنهام در فتح جام در فصل‌های درخشش او با پیراهن این تیم ناراضی است و تصمیم گرفته امسال تابستان با ترک اسپرز راهی تیمی بشود که از شانس بیشتری برای رسیدن به جام برخوردار است.

از قرارداد هری کین با تاتنهام یک سال دیگر باقی مانده است. به گزارش سایت گل بایرن مونیخ از شک و تردیدهای مدیران تاتنهام در مذاکرات دو باشگاه راضی نیست و اولیور کان و دیگر مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند برای سرعت دادن به مذاکرات با پیشنهادی بزرگ به میز مذاکره برگردند. در گذشته منچسترسیتی هم به جذب کین علاقه‌مند بوده اما بعید به نظر می‌رسد تاتنهام حاضر بشود ستاره‌اش را به یک حریف انگلیسی واگذار کند.

هری کین که امسال تابستان 30 ساله می‌شود بعد از سال‌ها درخشش در لیگ برتر انگلیس تا کنون با تاتنهام به جام نرسیده است. از سوی دیگر بایرن مونیخ از زمان از دست دادن رابرت لواندوفسکی به یک مهاجم شماره 9 احساس نیاز می‌کند. گفته می‌شود توماس توخل، سرمربی جدید بایرن هم به مدیران باشگاه اعلام کرده از برنامه آنها برای جذب کین حمایت می‌کند.

1852193

دیدگاه‌ها