کد خبر : 1920991 | 25 فروردين 1402 ساعت 22:23 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تاتنهام هوای مصدومان تیمش را دارد

کریستین استلینی، مربی تاتنهام، به ریچالیسون این اطمینان را داد که بازی نکردن او به خاطر حفظ سلامتی اش است.

مربی تاتنهام هوای مصدومان تیمش را دارد

به گزارش ورزش سه، تاتنهام که رقابت نزدیکی با منچستریونایتد و نیوکاسل برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ دارد فردا در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث است. این تیم که 5 بازی اخیر خود را بدون شکست پشت سر گذاشته در آستانه تقابل های دشوار مقابل یونایتد، نیوکاسل و لیورپول در اندیشه حفظ روند خوب خود است.

کریستین استلینی که تا زمان انتخاب جانشین آنتونیو کونته وظیفه هدایت تاتنهام را دارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا در مورد آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت: "از میان مصدومان ما فقط ریچالیسون به بهبودی کامل دست یافته است. دیگر مصدومان نیز کم کم در حال بازگشت به تمرینات هستند اما فعلا بصورت انفرادی تمرین می کنند."

1852256

وی با تاکید به اینکه در مورد بازی دادن به ستاره برزیلی تیمش نباید ریسک کرد گفت: "ما باید مراقب سلامتی ریچالیسون باشیم و برای استفاده از او ریسک نکنیم. فقط ریچالیسون نیست که دوست دارد در تمامی بازی ها حضور داشته باشد بلکه هر بازیکن دیگری این را می خواهد. گاهی اوقات بازیکنان مصدومیت ها و شرایط واقعی خود را پنهان می کنند تا بازی کنند تا فرصتی برای درخشش و گلزنی داشته باشند. اما بازیکنی مثل ریچالیسون باید این ذهنیت را در خود تقویت کند ما مراقب او هستیم و نمی خواهیم سلامتی اش به خطر بیافتد."

مربی تاتنهام این رابطه افزود: "بازیکنانی مثل بن دیویس و سسنیون هم سخت تلاش می کنند تا هر چه زودتر به ترکیب برگردند اما هنوز نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. در مورد زمان بازگشت رایان سسنیون هم باید پزشکان نظر بدهند. ما به کادر پزشکی فشار می آوریم و آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بازیکنان مصدوم را هر چه سریع تر آماده بازی کنند. مصدومیت بیسوما خاص است با دوران نقاهت آن باید کامل طی شود. او شروع به تمرین کرده اما بازیابی قدرت در ساق پا پس از یک آسیب جدی آسان نیست."

دیدگاه‌ها