کد خبر : 1921013 | 25 فروردين 1402 ساعت 23:39 | 18.4K بازدید | 11 دیدگاه

پایان انتظار طولانی برای بازگشت دمبله

عثمان دمبله، ستاره مصدوم بارسلونا، از اواسط هفته آینده می‌تواند به تمرینات گروهی تیمش ملحق شود.

پایان انتظار طولانی برای بازگشت دمبله

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله روز 8 بهمن در بازی مقابل خیرونا مصدوم شد و از آن تاریخ تا کنون از ترکیب بارسلونا دور بوده است. در حال حاضر بیش از دو ماه از دوران نقاهت او می گذرد. با توجه به سوابق پزشکی و مصدومیت‌های قبلی این بازیکن، کادر پزشکی بارسلونا ترجیح داده تا این بار هیچ گونه ریسکی را در خصوص او انجام ندهد.

1852295

دمبله در این مدت بازی‌های حساس بسیاری را از دست داد. او در نیمه نهایی جام حذفی مقابل رئال مادرید را از دست داد و در دو دیدار اروپایی آبی اناری‌ها مقابل منچستریونایتد نیز غایب بود.

بهترین خبر برای هواداران بارسلونا بعد از انتظار طولانی برای بازگشت دمبله این است که او در آخرین مرحله از دوران آماده سازی خود برای بازگشت به میدان قرار دارد. ستاره بارسا از نظر فیزیکی کم کم آماده حضور در تمرینات گروهی می‌شود و دلیل اینکه هنوز این اتفاق رخ نداده، به کارگیری نهایت احتیاط در مورد این بازیکن است.

بر اساس آخرین اخبار دمبله قرار است از هفته آینده به تمرینات آبی اناری‌ها اضافه شود. او قطعا در بازی روز یکشنبه (3 اردیبهشت) مقابل اتلتیکومادرید در نوکمپ غایب خواهد بود اما می‌توان انتظار حضورش در دیدار مقابل رایو وایکانو که روز چهارشنبه (6 اردیبهشت) برگزار می شود را داشت.

دیدگاه‌ها