کد خبر : 1936793 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 17:45 | 13.2K بازدید | 14 دیدگاه

اعتماد کامل بارسا به دمبله: 5ساله تمدید کن

مارکا می‌گوید بارسلونا قصد تمدید قرارداد عثمان دمبله را دارد و به او پیشنهاد تمدید تا سال 2028 را ارائه خواهد داد.

اعتماد کامل بارسا به دمبله: 5ساله تمدید کن

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند بارسلونا عملیات تمدید قرارداد عثمان دمبله را آغاز کرده است.

روزنامه مارکا در خبری اعلام کرد اولین جلسه مذاکره دو طرف یکی دو هفته پیش بین وکیل این ستاره فرانسوی، موسی سیسوکو، و مدیران ورزشی بارسلونا ماتئو آلِمانی و یوردی کرویف برگزار شده است. این اولین جلسه رو در روی دو طرف بوده و در آن درباره مبلغ صحبت نشده است. اما دو طرف در این جلسه موضع خود را به صورت شفاف با هم در میان گذاشتند.

1874067

اولین ملاقات
بارسا به دنبال تمدید با عثمان دمبله است. این پیامی بود که مدیران باشگاه به وکیل دمبله رساندند. آنها اطمینان دادند که از عملکرد ستاره فرانسوی راضی هستند. وکیل دمبله هم در همین جلسه اعلام کرد که او قصد ادامه دادن دارد و می‌خواهد بازیکن بارسا بماند. واقعیت این است که ستاره فرانسوی از زندگی در شهر بارسلون و شرایطش در تیم راضی است و به خصوص از اعتمادی که ژاوی به او دارد احساس رضایت می‌کند.

اولین مشکل در مذاکرات: بند آزادسازی 
اما وقتی صحبت از قرارداد به میان می‌آید بین دو طرف یک مشکل وجود دارد که عبارت است از کاهش بند آزادسازی قرارداد دمبله. بند آزادسازی دمبله در قرارداد او در حال حاضر 100 میلیون یورویی است، اما در ماه‌های ژوئن و جولای امسال به صورت اتوماتیک به 50 میلیون یورو کاهش خواهد یافت. این فرصتی عالی در اختیار دیگر باشگاه‌ها می‌گذارد؛ چرا که قیمت او بیشتر از این مبلغ است.

اما سیسوکو، وکیل عثمان دمبله، به مدیران باشگاه اطلاع داد که او هیچ قصدی برای استفاده از بند آزادسازی ندارد و خواهان تمدید قرارداد است.

1874068

پیشنهاد قرارداد بلندمدت به عثمان دمبله
در اولین جلسه مذاکره بارسلونا موافقت می‌کند که ظرف مدتی کوتاه پیشنهادی رسمی به دمبله ارائه دهد. آنها می‌گویند قصد دارند قراردادی بلندمدت به ستاره فرانسوی پیشنهاد بدهند. مارکا می‌گوید پیشنهاد بارسا به دمبله تمدید قراردادش تا سال 2028 میلادی است. با وجود مشکلاتی که در سالهای اولیه حضور او در بارسا اتفاق افتاد در حال حاضر مدیران بلوگرانا دمبله را بازیکنی باارزش می‌دانند و هم مدیریت و هم کادر فنی او را از استوانه‌های مهم آینده تیم‌شان به حساب می‌آورند.

دیدگاه‌ها