کد خبر : 1921032 | 26 فروردين 1402 ساعت 00:34 | 12.9K بازدید | 9 دیدگاه

اگر تقویت شویم، باز هم می‌بریم؛

اشکش: امیدمان برای بقا زنده شد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معتقد است امید این تیم برای بقا زنده شده است.

اشکش: امیدمان برای بقا زنده شد

به گزارش "ورزش‌سه"، ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان سرانجام موفق شد، اولین پیروزی خود را در مسابقات لیگ برتر با این تیم تجربه کند و ذوب آهن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
او که در این مسابقه به دلیل محرومیت نمی‌توانست در کنفرانس خبری حضور پیدا کند، در گفت‌وگو با رسانه باشگاه نفت مسجدسلیمان، با تبریک این پیروزی که پس از 20 هفته برای مسجد سلیمانی‌ها رقم خورد، گفته است: «این برد را به مردم خوب و نجیب مسجد سلیمان تبریک می‌گویم و به آنها تقدیم می کنم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود کار کردند و مزد زحمت مان را گرفتیم.»

1790450
وی ادامه داد: «امیدوارم حالا که امیدمان برای بقا در لیگ برتر زنده شده است مسئولان استانی و شهری و وزارت نفت  نیز از ما حمایت کنند تا قبل از بازی با فولاد روحیه بازیکنان تقویت شود. اگر از تیم حمایت شود می توانیم در بازی با فولاد هم همین روند را ادامه دهیم.»
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: «در این مدت با تمرینات بیشتر بازیکنان از نظر بدنی در شرایط بهتری قرار گرفتند و نتیجه این وضعیت نیز برد برابر ذوب آهن بود. بازیکنان هم در این مدت همکاری بسیار خوبی داشتند و فعل خواستن در تمام بازیکنان نفت وجود دارد.»
وی همچنین عنوان کرد: «این برد را از طرف خودم به علی رئیسی که در این مدت از من و باشگاه حمایت کرده است، تقدیم می‌کنم. به هر حال هر چند کار سخت است اما با تمام توان تا روز آخر برای نام نفت و شهر مسجدسلیمان و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان تلاش می کنیم و می جنگیم.»

دیدگاه‌ها