کد خبر : 1921090 | 26 فروردين 1402 ساعت 11:35 | 89.7K بازدید | 29 دیدگاه

شوک به همسر حکیمی: اموال اشرف به نام مادرش است

هبه ابوک، همسر اشرف حکیمی، در جریان برگزاری دادگاه طلاقش متوجه شد که او تقریبا مالک هیچ یک از اموالش نیست.

شوک به همسر حکیمی: اموال اشرف به نام مادرش است

به گزارش "ورزش سه"، ابوک و حکیمی تصممیم گرفتند با توافقی دو طرفه از یکدیگر جدا شوند و به زندگی مشترک‌شان به دلیل اختلافاتی که با هم داشتند خاتمه دهند. 

این بازیگر اسپانیایی که 12 سال از مدافع پاری سن ژرمن بزرگتر است تنها دو میلیون دلار ثروت دارد که در مقایسه با ثروت نزدیک به 25 میلیون دلاری همسرش چندان چشمگیر نیست. 

بر اساس قوانین جدایی و دادگاه‌‎های فرانسه، او پس از جدایی می‌توانست نزدیک به 8.5 میلیون دلار از سرمایه و ثروت همسر سابقش را در اختیار بگیرد اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت و مشخص شد که این بازیکن تقریبا تمامی اموالش را به نام مادرش کرده است. 

1852423

این در حالی است که او در طول دوران زندگی‌اش با اشرف هرگز متوجه این موضوع نشده بود که کنترل اموال در اختیار مادر همسرش قرار دارد و خرید همه چیز از جمله خانه و ماشین و جواهرات توسط او انجام می‌شود. 

حکیمی ماهانه نزدیک به یک میلیون دلار از پی اس جی دریافت می‌کند و بخش قابل توجهی از این مبلغ مستقیما به حساب بانکی مادرش واریز می‌شود تا توسط او اداره و کنترل شود.

او پیش از این با اشاره به اهمیت خانواده‌ در زندگی‌اش گفته بود: «مادرم خانه مردم را تمیز می‌کرد و پدرم رفتگر بود. ما از خانواده فقیری آمدیم که توانایی پرداخت هزینه زندگی را نداشتیم. امروز من برای آنها می‌جنگم. آنها بسیار برای من فداکاری کردند. آنها برادر کوچکترم را از بسیاری چیزها محروم کردند تا من موفق شوم.»

دیدگاه‌ها