کد خبر : 1921259 | 26 فروردين 1402 ساعت 22:44 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

اوسیمن مقابل میلان فیکس خواهد بود

اسپالتی: همه ما مثل مارادونا اسطوره می‌شویم

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تاکید کرد در صورت فتح سری آ او و شاگردانش مثل مارادونا در شهر ناپل ابدی خواهند شد.

اسپالتی: همه ما مثل مارادونا اسطوره می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب در چارچوب هفته سی‌ام سری آ مقابل هلاس ورونای قعرجدولی با تساوی بدون گل متوقف شد.
ناپلی‌ها با وجود این که بیش از 80 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، تنها توانستند یک شوت به سمت دروازه حریف بزنند. البته ویکتور اوسیمن که بعد از پایان مصدومیتش امشب 15 دقیقه بازی کرد یک بار هم تیر دروازه ورونا را به لرزه درآورد.

اسپالتی با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: "ما به اندازه کافی از روزنه‌های تیم حریف برای ایجاد موقعیت استفاده نکردیم. مالکیت باید با تعادل انجام گیرد؛ نه سریع و نه آهسته. وقتی نفوذ می‌کنید باید سرعت خود را افزایش دهید. پاس‌ها باید ساده باشد، بدون اینکه توپ را چهار بار لمس کنید و البته نه خیلی سریع که ندانید مقصد کجا خواهد بود. سرعت در مرحله پایانی کار است و نیاز نیست از همان ابتدای حرکات عجله کنیم."

اوسیمن دقیقه 74 این دیدار به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و آمادگی خوبی از خود نشان داد. سرمربی ناپولی در پاسخ به این سوال که «آیا این بازیکن مقابل میلان فیکس خواهد بود؟» گفت: بله او فیکس خواهد بود. اوسیمن دارای قدرت بدنی و سرعت بالایی است و می‌توانید توپ را به او پاس بدهید و به خوبی آن را حفظ کند. او توانایی سرزنی خوبی دارد و با تغییر سرعت، گزینه‌های مختلفی برای خود ایجاد می‌کند. اوسیمن قهرمان هواداران است و همواره موجی از شور و شوق در اطراف او وجود دارد.

1852747

فرانک آنگیسا و کیم مین جائه به دلیل محرومیت نمی‌توانند ناپولی را در بازی برگشت مقابل میلان همراهی کنند. اسپالتی در مورد شرایط تیمش برای دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ گفت: "ما در آن بازی علاوه بر مالکیت توپ به خیلی چیزهای دیگر از جمله تعادل، پاسکاری خوب و همیشه تیم بودن نیاز داریم. این کیفیت را نه فقط مقابل میلان در چمپیونزلیگ بلکه همیشه باید نشان دهیم."

خبر خوب در جریان بازی امشب آشتی هواداران با مدیریت تیم بود که باعث شد اورلتراهای ناپلی برخلاف بازی قبل در طول بازی علیه باشگاه شعار ندهند. اسپالتی با استقبال از این اتفاق گفت: "هواداران تعیین کننده هستند، من بارها این را گفته‌ام. ما با هواداران و تشویق‌های آنها قدرت بیشتری داریم. هواداران همواره می‌توانند بهترین‌ها را برای تیم به ارمغان بیاورند."

اسپالتی با وجود اینکه شهر ناپل آماده برگزاری جشن قهرمانی است هنوز معتقد است تا زمان قعطی شدن باید صبر کرد: این جا عشق، علاقه و اشتیاق بیش از حدی نسبت به بازیکنان وجود دارد. ما همیشه ممنون آنها هستیم و اگر بتوانیم این کار را بکنیم همه ما مثل مارادونا برای همیشه روی دیوارهای ناپل خواهیم ماند."

دیدگاه‌ها