کد خبر : 1921319 | 27 فروردين 1402 ساعت 08:30 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

اجرای زنده کیمپمبه با میکروفن و یک جفت عصا!

پرسنل کیمپمبه، مدافع مصدوم پاری‌سن‌ژرمن، بعد از پیروزی مهم مقابل لانس یک اجرای زنده جذاب برای هواداران تیمش داشت.

اجرای زنده کیمپمبه با میکروفن و یک جفت عصا!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن تقابل 6 امتیازی بالانشینان جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه را با پیروزی 3-1 مقابل لانس به پایان رساند تا یک گام بلند به سمت قهرمانی بردارد. جشن پیروزی پاریسی‌ها بعد از این دیدار با اجرای ویژه پرسنل کیمپمبه حس و حال جالبی به خود گرفت.

مدافع فرانسوی پی‌اس‌جی در جریان دیدار هفته بیست و پنجم مقابل مارسی به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه تاندون آشیل پای راست، ادامه فصل را از دست داد. او با این وجود پای ثابت بازی‌های پاریس است و امشب هم بعد از برد تیمش وارد زمین شده و لیدری جشن پیروزی را به عهده گرفت.

1852870

کیمپمبه که با لباس شخصی و یک جفت عصا در پارک دو پرنس حاضر شده بود، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان، خود را به بازیکنان داخل زمین رساند که به سمت هواداران رفته و مشغول شادی بودند. این مدافع 27 ساله میکروفن گوینده ورزشگاه را که صدای آن در کل ورزشگاه می‌پیچید به دست گرفته و شروع به خواندن آهنگ پیروزی همراه برای هواداران کرد.

1852871

هواداران پاریس نیز او را در طول این اجرای جذاب همراهی کردند تا جوی زیبا در ورزشگاه به وجود بیاید. کیمپمبه پیش از مصدومیتش نیز بارها با رفتارهای جالب خود مورد توجه هواداران قرار گرفته بود. او حدود سه ماه پیش بعد از شکست مقابل موناکو با بلندگوی دستی اقدام به عذرخواهی از هواداران معترض تیمش کرده بود. کار او در حالی مورد توجه قرار گرفت که بی اعتنایی بازیکنان بعد از سوت پایان بازی حسابی هواداران را خشمگین کرده بود.

دیدگاه‌ها