کد خبر : 1921466 | 27 فروردين 1402 ساعت 20:09 | 244.6K بازدید | 18 دیدگاه

سردار آزمون با ۲ گل و پاس گل مقابل ولفسبورگ

بایر لورکوزن با مهاجم ایرانی خود دیدار برابر ولفسبورگ را آغاز می‌کند.

سردار آزمون با ۲ گل و پاس گل مقابل ولفسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و هشتم بوندس لیگا آلمان، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۱ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه فولکس واگن مقابل تیم رده نُهمی ولفسبورگ قرار می‌گیرد.

سردار آزمون که طی چهار هفته گذشته بوندسلیگا آلمان در ترکیب بایر لورکوزن قرار نگرفته و در دو دیدار اخیرشان برابر شالکه و اینتراخت فرانکفورت به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته و موفق شده بود در هر دو مسابقه گلزنی کند، با این درخشش به ترکیب رسیده و امشب با نظر ژابی آلونسو از ابتدا مقابل ولفسبورگ بازی می‌کند.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که پس از زدن دو گل در دو هفته متوالی بوندسلیگا آلمان، سه شب قبل هم در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رویال یونیون بلژیک به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و یک پاس گل داد، حالا با بازگشت به ترکیب ابتدایی امیدوار است درخشش خود را ادامه بدهد.

1853157

سردار آزمون آخرین بار سه شب قبل در مسابقه رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رُم حضور در ترکیب بایر لورکوزن را تجربه کرده بود که امشب هم دوباره برابر ولفسبورگ از ابتدا به میدان می‌رود.

تیم فوتبال بایر لورکوزن با ۱۳ پیروزی، چهار مساوی و ۱۰ شکست در این فصل ۴۳ امتیازی و تیم ششم جدول بوندسلیگا آلمان است که امشب برای کسب پیروزی و تثبیت حضورش در این جایگاه تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها