کد خبر : 1921543 | 28 فروردين 1402 ساعت 09:57 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرعتی زن تیم ملی در گفت و‌ گو‌ با ورزش سه؛

ریسک نمی‌کنم چون نمی خواهم والیبالم تمام شود

سرعتی زن مصدوم‌ تیم ملی والیبال می‌گوید بعد از صحبت با عطایی تصمیم گرفته که به اردو‌ نیاید.

ریسک نمی‌کنم چون نمی خواهم والیبالم تمام شود

به گزارش "ورزش سه "، علی اصغر مجرد یکی از بهترین بازیکنان والیبال ایران در سال‌های اخیر بوده است. با این حال مجرد در ماه‌های اخیر کمی بدشانس بوده و چند مصدومیت بعد از المپیک به او اجازه نداده که توانایی‌های ویژه خود را به نمایش بگذارد.

مجرد اخیراً بعد از آخرین مصدومیت خود به امارات سفر کرد تا مراحل درمانی‌اش را در دبی پشت سر بگذارد. اگرچه روند بهبود مجرد در حال انجام است اما او در لیگ ملت‌ها تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

به همین بهانه گفتگویی با این بازیکن ملی‌پوش داشتیم. علی اصغر مجرد در گفتگو با ورزش سه درباره وضعیتش گفت: "زمانی که در اردکان بودیم من حتی با نظر پزشک و مربیان تیم می‌توانستم بازی کنم ولی سلامتی ام در اولویت بود. من به خاطر اینکه آشیل پای سمت راستم را عمل کردم تمام فشار بدنم روی سمت چپ افتاد. در نهایت این باعث شد درد کم پای راستم تشدید شود.

در بازی با پیکان همان ست اول نتوانستم به کار ادامه دهم و آمدم بیرون. زمانی که از پایم عکس گرفتم دیدم که استخوان ساقم شکسته است. این شکستگی برای چند نفر از بچه ها هم پیش آمده و یک درد طبیعی است ولی باید به آن برسیم چون اگر اینطور نباشد بدتر می‌شود. من پیش چند متخصص ارتوپد رفتم که همه گفتند باید عمل کنی. بعد از طریق دکتر نوروزی و کلینیک استقلال به من گفتند که شما برو دبی پیش آقای دکتر جورج. من با ایشان ارتباط برقرار کردم و بعد فهمیدم که چند نفر از دوستان فوتبالیست هم قبلاً برای درمان خود پیش او رفته بودند و ساق پای خودشان را درمان کردند. آرش افشین، کمال کامیابی نیا و حسین ابراهیمی پیش این دکتر رفته و خوب شده بودند."

1853320

مجرد در ادامه گفت: " خلاصه من پیش این دکتر رفتم و ایشان به من گفتند که از یک ماه بعد می توانی شروع کنی. زمانی که من شروع کردم احساس خوبی نداشتم. در واقع احساس کردم که پایم آن زوری که باید داشته باشد را ندارد. از کادر فنی تیم ملی و فدراسیون ممنونم که لطف داشتند و من را دعوت کردند ولی با آقای عطایی صحبت کردم و گفتم اگر اجازه دهید من به اردو نیایم چون سلامتی ام در اولویت است و نمی خواهم مثل پارسال اتفاقی برایم بیفتد و یک درصد کل والیبال به خطر بیفتد چون ما پولی که در می آوریم فقط از همین راه است. آقای عطایی هم لطف داشتند گفتند که فعلاً سلامتی‌ات در اولویت است. دیگر تصمیم بر این شد که من اردو نیایم. حتی من تمام ویزاهایم را هم گرفته بودم اما در لیگ ملت ها حاضر نخواهم بود ولی اگر در بازی های بعدی وضعیت پایم درست شود خواهم آمد اگر هم نشود که انشالله سال های بعدی و برای بچه‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم."

مجرد در پایان گفت: "یک وقت‌هایی شاید من بتوانم به خودم فشار بیاورم اما بحث اردو کاملاً فرق می‌کند. شما وقتی به اردو می روید باید آمادگی لازم را داشته باشید. من احساس کردم که نمی توانم آن توان صد درصدی را بگذارم. آن دکتری هم که کار درمان من را انجام داد گفت که تو بعد از یک مدت خوب می شوی اما باید زمان آن برسد. من الان درگیر همین زمان هستم و حتی تمریناتم را هم انجام می‌دهم و شاید دیدید که همین یک ماه دیگر خوب شدم و به اردو اضافه شدم. من فقط می خواهم این خوب شدن کامل شود و نمی خواهم روی سلامتی‌ام ریسک کنم. از یک طرف دیگر من به دبی هم که رفتم تمام هزینه‌ها از جیب خودم دادم به خاطر همین این داستان یکم برایم سنگین تمام شد اما در نهایت می گویم که سلامتی ام از همه چیز مهمتر است."

دیدگاه‌ها