کد خبر : 1921568 | 29 فروردين 1402 ساعت 02:30 | 53K بازدید | 37 دیدگاه

ماجرای یک پنالتی جنجالی در آزادی

تصمیم جدید کاپیتان استقلال، پنالتی ممنوع

از سیمای ساکت الهامی مشخص بود که ضربه پنالتی سید حسین حسینی بیشتر از شکست 6-1 در برابر استقلال برای او تلخ بود.

تصمیم جدید کاپیتان استقلال، پنالتی ممنوع

به گزارش "ورزش سه"، نیت در دل است و هیچ گاه هویدا نمی شود اما زمانی که موعود بنیادی فر پنالتی دوم را به سود استقلال اعلام کرد، از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که مهدی قایدی پشت ضربه رفت تا این ضربه را بزند. نه ریکاردو ساپینتو از سید حسین حسینی خواست که جلو بیاید و ضربه را بزند و نه کاپیتان چنین تصمیمی داشت. ماجرا از این قرار بود که تماشاگران نزدیک به دروازه هوادار از مهدی قایدی خواستند که این ماموریت را به سید حسین حسینی محول کند. بده سید حسین بزنه ... بده سید حسین بزنه! اینجا بود که مهدی قایدی با اشاره دست از سید حسین حسینی خواست، دروازه را ترک و به سمت او بیاید و ضربه پنالتی را بزند.

ریکاردو ساپینتو کنار خط کاملا مشخص بود از این اتفاق خوشحال نیست. او بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به سمت ساکت الهامی رفت و به او توضیح داد که نیت او و تیمش بی احترامی به تیم هوادار نبوده است و این تصمیمی بود که با درخواست تماشاگران و خواست بازیکنان اجرایی شد. سرمربی تیم استقلال به نظر این توضیح را هم به همتای خود در تیم رقیب داد که تاکید او همواره به بازیکنانش؛ احترام به تیم رقیب است. کاملا پیداست ریکاردو ساپینتو بعد از ورود به رختکن در این باره با بازیکنانش صحبت کرد، بطوریکه علاوه بر سید حسین حسینی همه بازیکنان استقلال از ساکت الهامی و بازیکنان تیم هوادار عذرخواهی کردند و گفتند نیت آنها به هیچ وجه توهین و تحقیر تیم هوادار نبوده است.

1852958

ساکت الهامی اما ناراحتی خود را از این اتفاق در کنفرانس خبری بعد از بازی بروز داد و در مورد پنالتی سید حسین حرف زد. ناراحتی ای که ریکاردو ساپینتو همان موقع و زمان جلو آمدن سید حسین حسینی از دروازه متوجه اش شد. سید حسین حسینی دروازه بان و کاپیتان تیم استقلال در سال‌های اخیر همواره یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال بشمار می‌رفته و دیده نشده حاشیه ای ایجاد کند و رفتاری از خود بروز دهد که موجب ناراحتی بازیکن یا کادر فنی تیم حریف شود. او در پایان این بازی هم در مصاحبه با خبرنگاران ضمن عذرخواهی از ساکت الهامی و اعضای تیم هوادار گفت؛ که از کلین شیت نکردن ناراحت بود و زمانی که تماشاگران از او خواستند که پنالتی بزند احساسی شد و جلو رفت تا پشت ضربه بایستد. اما به نظر می‌رسد با دردسری که این ضربه برای او ایجاد کرد، دیگر هیچ گاه پشت ضربه پنالتی قرار نخواهد گرفت. مگر این که در بازی‌های جام حذفی نوبت به ضربه پنالتی دروازه بان برسد.

دیدگاه‌ها