کد خبر : 1921668 | 28 فروردين 1402 ساعت 20:17 | 9.6K بازدید | 11 دیدگاه

کیائر: ناپولی را دو بار بردیم، باز هم می‌بریم!

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در آستانه دیدار با ناپولی می‌گوید روسونری آماده است مثل دو دیدار اخیر ناپولی را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

کیائر: ناپولی را دو بار بردیم، باز هم می‌بریم!

به گزارش "ورزش سه"، میلان که هفته گذشته در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در خانه‌اش ناپولی را با شکست 1-0 بدرقه کند فردا شب در خانه این تیم به مصاف شاگردان لوچیانو اسپالتی می‌رود.

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه مثل سرمربی‌اش پیولی لحنی چالشی داشت و چندین بار تکرار کرد که روسونری اخیرا دو بار ناپولی را شکست داده و مطمئن است با وجود حمایت شدید هواداران فردا هم تیم شهر ناپل را شکست خواهد داد.

1853540

این مهم‌ترین بازی دوران فوتبال من است
این بازی‌ها هستند که به من انگیزه می‌دهند. به خاطر به میدان رفتن در چنین مسابقاتی است که حاضرم هر روز با تمام قوا تمرین کنم. یکی از مهم‌ترین بازی‌های میلان را در پیش داریم که شاید بتوانم بگویم که این مهم‌ترین بازی دوران فوتبال من خواهد بود. ما باید فشرده دفاع کنیم، هوای همدیگر را داشته باشیم و در لحظات سخت مقاومت کنیم. لحظات سختی مثل 10 دقیقه اول بازی رفت. تیم باید بداند برای بیرون آمدن از این لحظات سخت چطور باید بازی کند و ما این را می‌دانیم.

تفاوت بازی با ناپولی با حضور ویکتور اوسیمن
تفاوت چندانی نمی‌کند. اوسیمن بازیکن باکیفیتی است. خیلی سریع و فیزیکی. او فصل درخشانی داشته ولی ما برای حضورش آماده‌ایم. اصل کار ما همان است که همیشه بوده: ما همگی با هم دفاع کرده و همه با هم حمله می‌کنیم. با توجه به کیفیت ناپولی باید بهتر از همیشه بازی کنیم. در دو بازی اخیر ناپولی را شکست دادیم و می‌دانیم که می‌توانیم فردا هم شکست‌شان بدهیم. درست است که مقابل حریفی قوی قرار می‌گیریم ولی ما میلان هستیم.

ناپولی در بازی فردا تغییر خواهد کرد؟
بله بدون شک نسبت به بازی رفت تغییر می‌کنند. چون دو بازی اخیرشان را به ما باخته‌اند. به نظرم فردا تهاجمی‌تر ظاهر می‌شوند چون در خانه خودشان هستند. ما باید آماده باشیم. کل استادیوم مجبورشان می‌کنند حمله کنند و به گل برسند. ولی ما هم همانطور که وظیفه داریم شخصیت تیمی‌مان را نشان می‌دهیم و با شجاعت بازی می‌کنیم. ما تیم باکیفیتی هستیم.

دیدگاه‌ها