کد خبر : 1921738 | 29 فروردين 1402 ساعت 10:29 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

مسئولان از مسئولیت خود شانه خالی نکنند

میری: هواداران بیایند، می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم

پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن ، اعضای تیم جنوبی را بابت بقا در لیگ برتر امیدوار کرده است.

میری: هواداران بیایند، می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان موفق شد ذوب آهن را شکست بدهد و بعد از ۲۱ هفته به پیروزی برسد. پیمان میری بازیکن نفت در این رابطه به خبرنگار ما گفت: خیلی وقت بود تیم ما گل اول را نزده بود، من خودم تعویضی آمدم ولی بچه ها با جان و دل زحمت کشیدند و بازی با نساجی دو بر صفر بودیم، دو بر دو مساوی شدیم اما اینبار با چنگ و دندان گل زده را حفظ کردیم و هرطور بود گل نخوردیم. نظم دفاعی خوبی داشتیم و موقعیتی به ذوب آهن ندادیم ‌و شاید کمی بخاطر شرایط‌مان دفاعی تر بازی کردیم ولی در مجموع همه می‌خواستند ببریم. اتفاق خوبی در تیم‌مان افتاد و امیدوارم از بازی با فولاد با نتیجه بیرون بیاییم.

او ادامه داد: جو‌ تیممان به نوعی شده که به بقا امیدوار شدیم و هنوز هیچ چیز تمام نشده. ۴ هفته و ۱۲ امتیاز باقی است. ما هم سعی می کنیم امتیازات را جمع کنیم ولی باید مسئولین  خوزستان و ‌اهواز و شهر مسجد سلیمان پشت کار بیایند و حمایت کنند و احتیاج داریم کنارمان باشند چه از نظر مالی و چه معنوی. ما در دور رفت از ذوب آهن پنج گل خوردیم و می دانیم که ذوب هفته گذشته گل گهر را برده بود اما شکستشان دادیم و به نظرم هیچ چیز دور از دسترس نیست. با آلومینیوم اراک، ملوان، فولاد و سپاهان بازی داریم. باید خوب پیش برویم و در لیگ بمانیم.

میری در مورد اینکه چه اتفاقاتی در ۲۱ هفته افتاد که نفت نتوانست ببرد ادامه داد: اتفاقات زیادی افتاد، چندین بار سرمربی‌ عوض شد تا می آمدیم با افکار یک مربی آشنا شویم یک ماه طول می کشید و حرف و حدیث هایی که در مورد تیممان درآوردند اذیتمان کرد. کلا خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. از همه مربیان بپرسید بازیکنان ما با کیفیت هستند ولی اتفاقاتی برای ما پیش آمد که خنده دار بود و آخر فصل در مورد آن ها صحبت می کنم.

مهاجم نفت در مورد دیدار با فولاد عنوان کرد: تیم فولاد بسیار خوب و قابل احترام است. آقای منصوریان از مربیان بسیار خوب است که سابقه همکاری با ایشان را در تیم ملی امید داشتم. من را از لیگ یک به تیم ملی امید دعوت کرد و زندگی فوتبالی ام را مقداری مدیون ایشان هستم. با تدابیر آقای اشکش و کادرفنی می رویم بازی خوبی ارائه دهیم و این همدلی و‌یکدل شدن را آقای اشکش خیلی برایش زحمت کشید که در نتیجه اش برد ذوب رقم‌خورد. ۴ فینال داریم و تمرکزمان را باید بالا ببریم و بهترین نتایج را بگیریم.

میری یادآور شد: دوست داریم در هفته های پایانی هوادارانمان بیشتر کنارمان باشند و می‌توانند به ما کمک کنند. آن ها بیرون از زمین می توانند حامی باشند و ما هم داخل زمین تمام تلاشمان را می کنیم. الان وقت کمک کردن است. قبل از بازی با استقلال بود که گفتم آقایان مسئول تا دیر نشده پای کار بیایید نیامدند و دیر شد ولی الان امید به شهر مسجد سلیمان برگشته پس شانه خالی نکنند. تا ما بتوانیم اتفاقات خوب رقم بزنیم که بتوانیم با روحیه بهتر مقابل فولاد بازی کنیم.

دیدگاه‌ها