کد خبر : 1921864 | 29 فروردين 1402 ساعت 20:45 | 22.4K بازدید | 23 دیدگاه

مظاهری - تراکتور: بازی خاص در تبریز

دروازه‌بان موفق پیکان اکنون خود را آماده دیداری سخت و البته حساس می‌کند که از جنبه‌های شخصی نیز برای او حائز اهمیت است.

مظاهری - تراکتور: بازی خاص در تبریز

به گزارش “ورزش سه”،  مظاهری در شرایطی رو به روی تیم اسبق خود به میدان خواهد رفت که جدایی عجیبی از این تیم داشت و بعد از روزهای خوب و درخشانی که در تبریز داشت، به اردوگاه استقلال رفت و پیراهن آبی‌پوشان را بر تن کرد. اتفاقی که به کام هواداران این تیم خوش نیامد و گلایه شدیدی به شماره یک خود داشتند.

مظاهری البته در استقلال هم زیاد تاب نیاورد و ترجیح داد بار دیگر راهی اصفهان شود و این بار در جمع سپاهانی‌ها کار را دنبال کند و اکنون در سومین تیمی که بعد از جدایی از تراکتور تجربه می‌کند، باید با پیراهن پیکان مقابل این تیم قرار گیرد.

مظاهری بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سختی که در سپاهان داشت، اکنون با پیکان توانسته شرایط خوبی را دنبال کند و هفته گذشته هفتمین کلین‌شیت خود طی یازده بازی با پیراهن این تیم به نام خود کرده تا یک آمار ویژه را برای خود ثبت کرده باشد. او بعد از کلین‌شیت مقابل نفت آبادان اکنون با روحیه مناسبی راهی تبریز شده تا مهیای دیدار با تراکتور و تقابل با خط هجومی حریف شود. هرچند رقابتی خاص با محمدرضا اخباری را نیز دنبال می‌کند و باید دید در این بازی نیز قادر خواهد بود دروازه تیمش را برابر حریف بسته نگه دارد یا خط هجومی تاکتیک‌پذیر تراکتور با تدابیر پاکو‌ خمس مانع از تحقق رؤیای او در تبریز خواهد شد.

1853869

دیدگاه‌ها