کد خبر : 1921932 | 30 فروردين 1402 ساعت 02:41 | 68.5K بازدید | 7 دیدگاه

جنجالی اوسمین و دوستانش نتیجه‌ای نداشت

کتک‌کاری ناپلی‌ها داخل دروازه میلان (عکس)

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، در بازگشت به ترکیب این تیم دروازه میلان را باز کرد اما این گل هم تاثیری در حذف شاگردان اسپالتی از چمپیونزلیگ نداشت.

کتک‌کاری ناپلی‌ها داخل دروازه میلان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی 1-1 مقابل میلان به پایان رساند تا با توجه به شکست 1-0 در دیدار رفت، از صعود به جمع 4 تیم نهایی این رقابت‌ها ناکام بماند. ویکتور اوسیمن در آخرین دقایق این دیدار تک گل ناپلی‌ها را وارد دروازه مایک مانیان کرد که مثل دیدار برگشت شکست ناپذیر ظاهر شده بود.

لوچانو اسپالتی و تیفوسی‌های ناپل خیلی امیدوار بودند که با تشکیل دوباره زوج ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا در خط حمله از سد میلان بگذرند و در کنار لحظه شماری برای قهرمانی سری آ، ماجراجویی در اروپا را نیز ادامه دهند. آنها با وجود ایجاد موقعیت های گل متعدد تا دقیقه 90 در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند و این در حالی بود که در دقیقه 43 یک گل نیز دریافت کرده بودند.

1854033

ناپلی‌ ها تلاش خود را تا آخرین لحظه ادامه دادند تا اینکه در سومین دقیقه از 4 دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم بالاخره دروازه حریف را باز کردند. این گل را ویکتور اوسیمن با ضربه سر به ثمر رساند. او که قصد داشت به سرعت توپ را به مرکز زمین برده و از یک دقیقه وقت باقی مانده نهایت استفاده را ببرد، با مقاومت مانیان مواجه شد تا به کمک هم تیمی هایش یک دعوای نسبتا شدید را داخل دروازه حریف به راه بیاندازد.

1854035
1854034

اوسیمن زمانی که متوجه شد مانیان قصد دادن توپ را ندارد از توپ جمع کن های کنار زمین درخواست توپ کرد ولی از آن جا هم خبری نشد تا این مهاجم از کوره در رفته و همراه با دو بازیکن دیگر ناپولی در داخل دروازه میلان مانیان را دوره کرده و بعد از وارد کردن چند ضربه پنهانی به او، توپ را گرفته و به وسط میدان ببرند. این دعوا و جنجال البته خیلی کارساز نبود و لحظاتی بعد از شروع مجدد کار توسط میلانی‌ها، داور سوت پایان را به صدا در آورد.

دیدگاه‌ها