کد خبر : 1921960 | 30 فروردين 1402 ساعت 10:32 | 16.3K بازدید | 3 دیدگاه

انزوای مانه در بایرن: بایرنی‌ها او را دوست ندارند

تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ پس از درگیری اخیر سادیو مانه با لروی سانه از او فاصله گرفته اند.

انزوای مانه در بایرن: بایرنی‌ها او را دوست ندارند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 3-0 بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، برخی خبرگزاری ها اعلام کردند که ستاره سابق لیورپول با لروی سانه در رختکن درگیر شده و به صورت او مشت زده است.

پس از این اتفاق، مانه از سوی کادر فنی و باشگاه جریمه شد. نتیجه اش نیز نیمکت نشینی او در دیدار بایرن مونیخ و هوفنهایم بود که با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

با زدن 6 گل در 14 دیدار ابتدایی برای بایرنی‌ها، به نظر می‌رسید مانه از مهره‌های کلیدی باواریایی‌ها باشد اما مصدومیتش در ماه نوامبر روند پیشرفت او را متوقف کرد. بدین ترتیب او جام جهانی قطر را از دست داد و در پایان ماه فوریه به تمرینات بایرن اضافه شد.

1854099

پس از بازگشت به تمرینات و سپس به ترکیب تیم، مانه نتوانست عملکرد قابل قبولی ارائه کند و به همین دلیل مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. حال پس از درگیری با لروی سانه، صحبت‌های جدایی او از باشگاه آلمانی مطرح شده است.

آخرین اخبار از اسکای آلمان نشان می‌دهد که مانه پس از درگیری با هم تیمی اش، اکنون توسط بقیه بازیکنان بایرن مونیخ مورد انتقاد قرار گرفته و برخی از او فاصله گرفته اند. خبرگزاری آلمانی معتقد است که مهاجم سنگالی یکی از بازیکنان بایرن بوده که در لیست فروش تابستانی قرار گرفته است. همچنین توماس توخل نیز برنامه ای برای کار با مهاجم سابق لیورپول ندارد.

1854100

دیدگاه‌ها