کد خبر : 1921975 | 30 فروردين 1402 ساعت 11:22 | 21.4K بازدید | 14 دیدگاه

رسالت ما ایستادن جلوی مدعیان است

حمودی: به استقلال که نگاه می‌کنی، قهرمانی می‌بینی

از استقلال تهران تا ملاثانی، علی حمودی همچنان پیراهن آبی بر تن می‌کند.

حمودی: به استقلال که نگاه می‌کنی، قهرمانی می‌بینی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی اگر چه از نظر مالی یکی از تیم‌های کم‌بضاعت لیگ یک به حساب می‌آید، اما همیشه مقابل تیم‌های مدعی خوب کار کرده و در بازی گذشته موفق شد تیم خیبر خرم‌آباد، از مدعیان صعود به لیگ برتر را شکست دهد. جالب اینکه این تیم در جدول بازی‌های جام حذفی هم باقی مانده است.

علی حمودی، بازیکن باتجربه استقلال ملاثانی که در دوران بازی پیراهن استقلال تهران را هم بر تن داشته، در مورد این تیم دسته اولی می‌گوید: تیم ملاثانی تیمی است که یک رسالت فوتبالی دارد. خیلی از تیم‌ها در این مقطع می‌توانستند، کم‌فروشی کنند، به خصوص اینکه ما خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس نمی‌کنیم. به خاطر رسالت پاکی که داریم واقعا مقابل تیم‌های مدعی ایستادیم و فوتبال پاکی انجام دادیم. در بازی با خیبر و فجرسپاسی فوتبال خوب و نتیجه‌گرا انجام دادیم و نتایجی در خور ملاثانی گرفتیم و روند رو به رشدی در چند هفته اخیر داشتیم. تیم آماده بازی با پارس جنوبی می‌شود و بعد برای دیدار با هوادار در جام حذفی آماده می‌شویم.

این بازیکن باتجربه پیرامون مشکلات مالی استقلال ملاثانی هم این‌چنین توضیح داد: واقعا اگر از روز اولی که شروع کردیم آقای اشکش، علاقه‌بند و‌ حمیدی نبودند، الان این تیم وجود نداشت. این آقایان از همان اول خیلی زحمت کشیدند. به خاطر مشکلاتی که کل کشور از نظر اقتصاد دارد، علاقه‌بند از جیب خودش و اسپانسر شخصی هزینه می‌کند. شاید مقاطعی خیلی به مشکل خوردیم، ولی دستشان درد نکند که توانستند تیم را تا الان در حد توان تک و تنها مدیریت کنند و تیم الان اینجای جدول باشد و در جام حذفی هم جزء هشت تیم هستیم. در حال حاضر علاقه‌بند و حمیدی هستند و کمک می‌کنند، و‌لی کل مسئولین باید پشت استقلال ملاثانی باشند.

علی حمودی در پایان در مورد شرایط آبی‌ها در دربی هم این‌چنین نظرش را گفت: استقلال می‌تواند با یک بازی خوب و منطقی سه امتیاز دربی را بگیرد. استقلال نسبت به نیم فصل اول متحول شده و بازیکنانش داخل سیستم ساپینتو حل شده‌اند. خیلی‌ها نیم فصل اول می‌گفتند این تیم مشکل هافبک و‌ بازی‌ساز دارد. شما مشاهده کردید همین بازیکنان خواستند و سیستم ساپینتو‌ را اجرا کردند. یکی از آنها مهری که کمتر کسی فکر می‌کرد فیکس شود یا مهدی قایدی که اصلا خودخواه نیست و در بازی با هوادار هم درحالی‌که می‌توانست گل بزند، به محبی پاس داد. نیم فصل دوم با شمایل قهرمان حاضر شده. به استقلال که نگاه می‌کنی قهرمانی می‌بینی. استقلال می‌تواند با یک‌ کار حساب‌شده در دربی امتیاز بگیرد و‌ پا به پای سپاهان برای قهرمانی بالا برود.

دیدگاه‌ها