کد خبر : 1922045 | 30 فروردين 1402 ساعت 16:35 | 9.2K بازدید | 13 دیدگاه

شانس صعود برابر است

مربی سویا: ما بزرگ‌ترین هستیم و از یونایتد نمی‌ترسیم

مربی سویا در نشست خبری امروز خود گفت سویا بزرگ‌ترین تیم لیگ اروپاست و هیچ هراسی از رویارویی با منچستریونایتد ندارند.

مربی سویا: ما بزرگ‌ترین هستیم و از یونایتد نمی‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در سانچس پیسخوان، سویا میزبان منچستریونایتد از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپاست. هفته قبل در اولدترافورد، بازی رفت با تساوی 2-2 خاتمه یافت در حالی که شیاطین سرخ تا دقایق پایانی با دو گل پیش بودند.

1852277

خوزه لوئیس مندیلیبار، مربی سویا، در نشست خبری امروز خود گفت: «در این تورنمنت سویا بزرگ‌ترین تیم است و همه به آن احترام می‌گذارند. ما بیشتر از هر تیمی قهرمان لیگ اروپا شده‌ایم و فردا در خانه، انتظارات از ما بالاست. ما توجهی به نام حریف نداریم و از یونایتد نمی‌ترسیم. درون زمین توجه ما به بازی خودمان است و نه حریف. برنامه مشخصی هم برای پیروزی و صعود داریم.»

مندیلیبار ادامه داد: «پس از پیروزی برابر والنسیا، تیم روحیه مضاعفی گرفته و چه از لحاظ بدنی و چه ذهنی توانسته‌ایم ریکاوری خوبی داشته باشیم. تمرکز تیم کاملا روی بازی فرداست و به هیچ چیز به غیر از صعود فکر نمی‌کنیم. با این انگیزه و ذهنیت، من به تیمم امیدواری زیادی دارم.»

شانس صعود: «همه چیز برابر و 50-50 است. در دقایق ابتدایی بازی رفت به نظر می‌رسید ما گلباران خواهیم شد ولی رفته رفته روند بازی عوض شد و یونایتد نتوانست بیشتر از دو گل بزند و در زمان درست، به بازی برگشتیم و کار را مساوی کردیم. در بازی فردا نیز هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.»

مربی سویا در مورد غایبان پرتعداد یونایتد گفت: «تا زمانی که ترکیب یونایتد اعلام نشود، نه گمانه‌زنی می‌کنم و نه برایم مهم است چه بازیکنانی را به زمین می‌فرستند. گاهی برای رساندن یک بازیکن همه تلاشتان را می‌کنید و در نهایت موفق نمی‌شوید. ما هم غایبانی داریم و مهم ترکیبی است که به زمین می‌رود. یازده‌تای اصلی هر دو تیم، قطعا بهترین‌ها خواهند بود.»

دیدگاه‌ها