کد خبر : 1922068 | 30 فروردين 1402 ساعت 19:55 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

عطایی و قصه ۹ ساله‌ای که بالاخره به پایان رسید

بهروز عطایی پس از نه سال دوباره خارج از آمل در رده باشگاهی مربیگری خواهد کرد.

عطایی و قصه ۹ ساله‌ای که بالاخره به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی که سابقه دو قهرمانی، دو نایب قهرمانی و چند سومی را با تیم‌های مازندرانی کاله و هراز در کارنامه خود دارد، بالاخره تصمیم گرفت پس از نه سال دوباره خارج از آمل به مربیگری در رده باشگاهی بپردازد.

آخرین باری که بهروز عطایی در بیرون از شهرش یعنی آمل در باشگاهی سرمربی بوده به فصل 1393 برمی‌گردد؛ جایی که کاله آمل تصمیم گرفت تیمداری نکند و او نیز به تیم مدافع عنوان قهرمانی، متین ورامین پیوست که البته در پلی‌آف آن سال مقابل شهرداری تبریز شکست خورد و حذف شد. اکنون او پس از نه سال برای دومین بار او را خارج از آمل و شهر سیرجان با تیم فولاد این شهر خواهیم دید و باید دید این تیم چگونه خود را برای فصل جدید لیگ برتر خواهد بست. البته عطایی چند سال پیش با تیم شهرداری ارومیه نیز قرارداد بست ولی پس از مشکلات این باشگاه، لیگ شروع نشده از این تیم جدا شد.

گفته می‌شود بهروز عطایی لیست بلند بالای بازیکنان جدید خود را به باشگاه سیرجانی داده است و دستیاران او همان افراد فصل پیش در تیم هراز خواهند بود، حال موضوع جذاب دیگر این است که باید ببینیم چه کسی پس از پانزده سال جایگزین بهروز عطایی در تیم‌های آملی در لیگ برتر والیبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها