کد خبر : 1922088 | 30 فروردين 1402 ساعت 21:52 | 18.1K بازدید | 24 دیدگاه

نورافکن سرشار از اعتمادبه‌نفس در باغ فردوس

امید نورافکن پس از به ثمر رساندن یک سوپرگل در مصاف با مس رفسنجان، در آخرین تمرین سپاهانی‌ها با اعتمادبه‌نفس بالایی دیده می‌شود.

نورافکن سرشار از اعتمادبه‌نفس در باغ فردوس

به گزارش "ورزش‌ سه"،  مصاف با مس رفسنجان برای سپاهان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود و آنها با توجه به پیروزی دوباره سرخابی‌ها مانند هفته بیست و پنجم که مقابل تراکتور بازی را واگذار کردند، فرصتی برای غفلت نداشتند و البته خیلی زود هم به گل اول مسابقه دست پیدا کردند.
با این حال آنها مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ بازی می‌کردند و هم در نیمه اول پس از گل شهریار مغانلو تحت فشار شاگردان محمد ربیعی قرار گرفتند و هم در نیمه دوم پیش از شوت مهارنشدنی امید نورافکن.
نورافکن که در طول این فصل بارها با شوت‌های خود دروازه حریفان را به لرزه درآورده بود، این بار ضربه‌ای به توپ زد که با وجود شیرجه بلندی که حامد لک داشت، توفیقی در مهارش پیدا نکرد و با ثبت گل دوم عملا شانس‌های مس برای کسب امتیاز در این مسابقه هم از دست رفت.
نورافکن در این مسابقه بار دیگر در پست هافبک به میدان رفت تا عیسی مرادی با حضورش در ترکیب بیشتر به خط هجومی قدرت ببخشد. این تغییر پست چندباره نورافکن سبب شد تا در برخی دقایق بازی حتی به عنوان توپ پخش‌کن بین مدافعان هم دیده شود.

1854298

پس از پیروزی برابر مس رفسنجان مورایس به شاگردان استراحت داد و آنها فرصتی برای دور شدن از فضای تمرین داشتند. اما نورافکن که در این مدت هم تمرین را کنار نگذاشته بود، ساعاتی پیش هم با روحیه‌ای بالا پس از آن گل تماشایی در باغ فردوس حاضر شد و همان‌طور که از تصاویر ثبت شده هم مشخص است، با اعتمادبه‌نفس بالایی به لنز دوربین عکاس نگاه می‌کند و احتمالا با اشتیاق در انتظار 4 فینال باقی‌مانده طلایی‌پوشان است.

دیدگاه‌ها