کد خبر : 1922105 | 31 فروردين 1402 ساعت 00:00 | 58.7K بازدید | 10 دیدگاه

صیادمنش در چمپیونشیپ می‌تازد؛

عجب سر فوق‌العاده‌ای زد اللهیار! (ویدئو)

پیشتازی یک نیمه‌ای هال‌سیتی در زمین میدلزبورو با ضربه سر دیدنی مهاجم ایرانی این تیم رقم خورد، اما در نهایت با شکست همراه بود.

عجب سر فوق‌العاده‌ای زد اللهیار! (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش پس از دوران تلخی که با دو دوره مصدومیت طولانی‌مدت سپری کرد، در سه هفته گذشته دوباره به بهترین شرایط فنی خود رسیده و نشان داده اگر آماده باشد، تا چه اندازه می‌تواند تبدیل به مهره کارآمد برای هال‌سیتی شود؛ مثل چهار هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ که در حضور او تیمش دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده بود.

تیم فوتبال هال سیتی که برای هفتمین بازی پیاپی اللهیار صیادمنش را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه ریور ساید مقابل تیم رده چهارمی و مدعی صعود میدلزبورو قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته چهل و سوم چمپیونشیپ انگلیس را برگزار کند.

اللهیار صیادمنش که طی سه دیدار اخیرشان در چمپیونشیپ یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، امشب هم پس از تلاش زیاد در نیمه اول، با یک فرصت‌طلبی و فرار تماشایی از چنگ بازیکنان میدلزبورو توانست به هدف خود که گلزنی در این دیدار بود، دست پیدا کند و تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

ویدئو: 298276

مهاجم ایرانی هال‌سیتی که پیش از این یک گل در چمپیونشیپ به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۴۰ مسابقه امشب توپ ارسالی آداما ترائوره از کرنر سمت راست زمین را با یک فرار عالی از بین مدافعان میدلزبورو، از مقابل تیرک اول قطع کرد و با یک ضربه سر استثنایی توپ را به تور دروازه چسباند تا تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

1854377
اللهیار با وجود اینکه در بین مدافعان حریف گرفتار شده بود، از بین آنها در رفت تا گلزنی کند.
1854385
زدن ضربه سر از مهاجم ایرانی نسبتا کوتاه قامت هال‌سیتی برای گلر میدلزبورو که جای‌گیری اشتباهی داشت، قابل تصور نبود، اما این اتفاق افتاد و توپ به سمت مخالف او رفت و تبدیل به گل شد

صیادمنش که دو هفته قبل پاس تک گل پیروزی هال‌سیتی مقابل میلوال را به آداما ترائوره داده بود، امشب با پاس گل این بازیکن توانست دروازه میدلزبورو را باز کند تا در شانزدهمین بازی فصل، تعداد گل و پاس گل‌های او در عدد ۲ برابر شود.

اللهیار که در دقیقه ۸ دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد و درخواست حضور کادر پزشکی هال‌سیتی را در زمین کرد و سه دقیقه پس از آن هم یک فرصت را از دست داده بود، در دقیقه ۳+۴۵ با یک کنترل عالی سعی داشت دوباره به سمت دروازه میدلزبرو برود و گلزنی کند که یک‌باره داور سوت خود را به صدا درآورد و این مهاجم ایرانی متعجب او را نگاه کرد.

با وجود گلزنی صیادمنش و پیروزی یک بر صفر هال سیتی در نیمه نخست، تیم میدلزبورو در نیمه دوم توانست ۳ گل حد فاصله دقایق ۵۵ تا ۶۱ به ثمر رساند و در نهایت به برتری سه بر یک خانگی برسد تا یاران صیادمنش با این شکست سنگین ۵۳ امتیازی بمانند و در جایگاه شانزدهم جدول چمپیونشیپ قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها