کد خبر : 1922171 | 31 فروردين 1402 ساعت 10:40 | 62.9K بازدید | 7 دیدگاه

شبیه‌سازی سردار برای فرار از بین ۳ نفر(عکس)

ستاره ایرانی بایر لورکوزن به دنبال حضور ثابت مقابل رویال یونیون بلژیک است.

شبیه‌سازی سردار برای فرار از بین ۳ نفر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون یک هفته پس از اینکه در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رویال یونیون بلژیک به‌عنوان یار جانشین از دقیقه ۶۷ به زمین رفت و نمایش موثری در حضور کوتاه مدت خود در این مسابقه داشت و توانست پاس تک گل تیمش برای فرار از شکست را بدهد، امیدوار است در جدال برگشت جزو ۱۱ نفر قرار بگیرد.

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن که پس از نمایش درخشان در دیدار رفت مقابل رویال یونیون بلژیک، چهار روز قبل در رقابت‌های بوندس لیگا آلمان یکی از نفرات ثابت تیمش برابر ولفسبورگ بود و با بدشانسی نتوانست به گل یا پاس گل برسد، در سه روز اخیر با انگیزه تمرین کرده تا در لیگ اروپا دوباره از ابتدا بازی کند.

سردار در آخرین تمرین بایر لورکوزن که قبل از دیدار مقابل یونیون بلژیک برگزار شد، در بین سه هم‌تیمی مقابل خود سعی داشت توپ را بیرون بیاورد و پاس بدهد و به نوعی شبیه‌سازی تقابل با مدافعان حریف اروپایی تیمش را داشته باشد.

1854492

آزمون که در چهار مسابقه این فصل لیگ اروپا به میدان رفته و دو بار در مرحله قبل برابر فرنس‌واروش مجارستان حضور در ترکیب را تجربه کرده، امیدوار است مقابل رویال یونیون بلژیک نخستین گل خود در این رقابت‌ها را بزند تا بتوانند به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کنند و شانس صعود به فینال و افتخارآفرینی را داشته باشند.

تیم فوتبال بایر لورکوزن از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه لوتو پارک اندرلخت مقابل رویال یونیون، تیم دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار می‌گیرد و می‌خواهد تساوی یک بر یک بازی رفت را با برد تغییر بدهد و همراه با سردار آزمون به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد.

دیدگاه‌ها