کد خبر : 1922177 | 31 فروردين 1402 ساعت 10:00 | 22K بازدید | 9 دیدگاه

روزنامه های اسپانیا: مسی برگرد

صفحه نخست روزنامه های اسپانیایی به شایعات مربوط به بازگشت لیونل مسی به بارسلونا و بازنشستگی خواکین، اسطوره بتیس پرداختند.

روزنامه های اسپانیا: مسی برگرد

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت مسی همچنان به عنوان سوژه‌ای جذاب، تیتر اصلی نشریات کاتالانی است و در مقابل نشریات مادریدی خبر بازنشستگی خواکین را روی جلد برده‌اند.

1854497

روزنامه چاپ کاتالان موندو دپورتیوو با تیتر "تباس در را به روی مسی باز می‌کند" نوشت که خاویر تباس و سازمان لیگ اسپانیا تصمیم دارند سخت‌گیری در مورد بارسلونا را کاهش دهند تا این باشگاه بتواند بار دیگر لیونل مسی را به خدمت بگیرد.

1854498

روزنامه اسپورت نیز با تیتر اصلی "پیشنهاد بارسلونا به مسی" به سراغ همین موضوع رفت. این نشریه معتقد است که بارسایی ها خواهان بازگشت ستاره آرژانتینی هستند و اگر می خواهند با یکدیگر به توافق برسند، باید هر دو طرف امتیازاتی را از دست بدهند.

1854499

روزنامه آ.اس اسپانیا از تیتر "ممنون استاد" به دلیل خداحافظی خواکین از دنیای فوتبال استفاده کرد. خواکین سانچس اسطوره بتیس با ۵۲۱ بازی تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند. خواکین ۴۱ ساله در ۵۱ بازی برای تیم ملی اسپانیا هم به میدان رفته بود.

1854500

روزنامه مارکا نیز با تیتر "عبور از درب بزرگ" به خداحافظی خواکین اشاره کرد. خواکین در دوران حرفه ای خود برای باشگاه هایی مانند والنسیا، مالاگا، فیورنتینا و بتیس بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها