کد خبر : 1922299 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 01:23 | 43.9K بازدید | 85 دیدگاه

لحظه‌شماری ژاوی برای روز موعود

اعلام نظر رختکن بارسا: مسی باید بیاید و می‌آید

ژاوی با بزرگ‌تر‌های رختکن بارسا صحبت کرده تا شرایط را برای بازگشت مسی مهیا کند. به نظر می‌رسد سرمربی بارسا از بازگشت ابرستاره آرژانتینی مطمئن است.

اعلام نظر رختکن بارسا: مسی باید بیاید و می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از همان لحظه اول و بیش از هر کس دیگری برای تبدیل کردن رویای بازگشت مسی به واقعیت جنگیده است. البته هنوز کارهای زیادی برای انجام باقی مانده و همه چیز، به خصوص از نظر اقتصادی، باید برای بازگشت لئو آماده شود اما سرمربی بارسا در حیطه کاری خود ترتیبی داده تا اگر ستاره بزرگ آرژانتینی بار دیگر پیراهن بلوگرانا را به تن کند، همه چیز برایش آماده باشد. دست‌کم رختکن بارسا برای حضور مسی کاملا آماده و مهیا است.

ژاوی از زمانی که پایش به نوکمپ رسید تا هدایت پروژه ورزشی جدید بارسا را به عهده بگیرد حاضر نبود جدایی مسی را همیشگی بداند و با غیاب او کنار بیاید. ژاوی از همان لحظه اول با مسی دائما در تماس بود و سعی داشت شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که اگر در زمان مناسب چنین امکانی به وجود آمد لئو بدون لحظه‌ای تردید جهت سفرش را برعکس کرده و این بار از پاریس راهی بارسلون شود.

ژاوی علاوه بر مطرح کردن این ایده با مسی، آن را با خوان لاپورتا هم در میان گذاشت. سرمربی بارسا تنها چند هفته بعد از نشستن روی نیمکت تیم از لاپورتا قول گرفت که همه تلاشش را به کار ببندد تا رابطه بلوگرانا و مسی احیا شود؛ رابطه‌ای که بعد از خودداری باشگاه از تمدید قرارداد مسی شکسته و هزار تکه شده بود. لاپورتا در پاسخ به ژاوی گفته بود: "ما همه آدم‌های بالغ هستیم و اگر زمانش فرا برسد که بنشینیم و صحبت کنیم حتما این کار را خواهیم کرد."

1854746

آن زمان حالا فرا رسیده است. بعد از دو فصل حضور مسی در پاریس قرارداد او با پاری سن ژرمن روز 30 ژوئن به پایان می‌رسد. ژاوی شک ندارد که بازگشت شماره 10 اسطوره‌ای به واقعیت تبدیل می‌شود. او حتی در یکی از مکالماتش با مسی به او گفته بود: "در فوتبال فقط یک کار دیگر مانده که باید انجام بدهی؛ از باشگاهی که زندگی تو است آنطور که شایسته است جدا شوی." حالا به جز مهیا شدن شرایط مالی حرف دیگری باقی نمانده و ژاوی مطمئن است که بهترین فوتبالیست تاریخ به خانه برمی‌گردد.

*گفت‌وگو با رختکن بارسا
ژاوی از این بابت آن‌قدر مطمئن است که برای آماده کردن رختکن با بزرگان رختکن بارسا چندین بار گفت‌وگو کرده است. او از یک طرف شرایط را برای ستاره‌های تیم توضیح داده و از طرف دیگر برایشان روشن کرده که چه ایده‌ تاکتیکی‌ای برای بازگشت مسی به تیم در ذهن دارد. برای نمونه گفته می‌شود ژاوی در این باره با تراشتگن صحبت کرده که دوره‌ای با مسی رابطه‌ای تنش‌آلود داشت. اما دروازه‌بان آلمانی موافقت خود را با بازگشت لئو اعلام کرده و حتی گفته بازگشت ابرستاره برایش بسیار خوشحال‌کننده است.

دیگر ستاره‌ای که ژاوی در این باره با او صحبت کرده عثمان دمبله است. او هم به مربی گفته که اضافه شدن مسی برای بارسا بهترین خبر ممکن است. ژاوی برای دمبله توضیح داده که از نظر تاکتیکی قصد دارد مسی را در مرکز یک لوزی قرار بدهد و چهار هافبک در اطراف او با تشکیل آرایشی جدید پازل تاکتیکی‌اش را کامل خواهند کرد.

لواندوفسکی از جمله بازیکنانی است که از بازگشت مسی بیشترین سود را خواهد برد. او در صحبت با ژاوی موافقت خود را با این ماجرا اعلام کرده است. لوا اخیرا در مصاحبه‌ای به صراحت از بازگشت مسی ابراز خوشحالی کرده بود. لواندوفسکی می‌داند که بارسا در حال حاضر در خط حمله با کمبود استعداد خلاق مواجه است و بازی در کنار ابرستاره آرژانتینی باعث بیشتر جلوه کردن او خواهد شد.

1854747

سرخیو بوسکتس، یکی از کاپیتان‌های بارسا، هم طرف صحبت ژاوی قرارداشته و مربی با او مفصل‌تر از سایر ستاره‌های بزرگ رختکن گفت‌وگو کرده است. بوسکتس قصد دارد یک فصل دیگر برای بارسا بازی کند تا بتواند با برگزاری بازی خداحافظی در نوکمپ بازسازی شده با تیمش وداع کند. ژاوی برای بوسکتس توضیح داد که با بازگشت مسی حضور او در تیم برای برنامه‌هایش ضروری است. سرمربی به کاپیتانش اطمینان داده که شماره 10 افسانه‌ای بارسا همین تابستان برخواهد گشت.

خلاصه اینکه رختکن بارسا می‌داند که بازگشت مسی کاملا جدی است و باشگاه برای محقق کردن آن هر آنچه در توان داشته باشد انجام خواهد داد. از نظر ورزشی همه چیز آماده و برنامه‌ریزی شده است. ژاوی به بازیکنانش اطمینان داده که هر آنچه در حوزه اختیاراتش بوده برای بازگشت مسی انجام شده و زمانی که روز موعود فرا برسد مسی به تیمی برخواهد گشت که برای استقبال از او کاملا آماده است.

دیدگاه‌ها