کد خبر : 1922202 | 31 فروردين 1402 ساعت 11:45 | 42K بازدید | 6 دیدگاه

اخراج بی‌رحمانه: سرنوشت ناگلزمان در انتظار کان!

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، با شرایط بسیار دشواری روبرو است.

اخراج بی‌رحمانه: سرنوشت ناگلزمان در انتظار کان!

به گزارش "ورزش سه"، کان از تابستان 2021 نقش مدیریت بایرن را برعهده داشته و شرایط این تیم از آن زمان تا به حال به هیچ وجه شبیه به وضعیت همیشگی بایرن نبوده است. 

شاید یکی از دلایل این موضوع این باشد که اولی هوینس پیش از این در سال 2017 گفته بود: «در طولانی مدت، کسب تنها یک جام برای ما بسیار کم خواهد بود.»

در اولین سال حضور او در کادر مدیریتی بایرن، این تیم موفق شد قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آورد و در دومین سال حضورش هم شاید نهایتا بتواند همین جام را به دست آورد. آنها در  هر دو سال نتوانسته‌اند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان یا جام حذفی آلمان برسند. 

سه اتهامی که به کان وارد است این است که اولا او حاضر نشد با پیشنهاد دستمزد مدنظر داوید آلابا در سال 2021 موافقت کند و این مدافع ارزشمند در نهایت به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شد.

1751564

اما او تنها کمی بعد حاضر شد مبلغ قابل‌توجه 120 میلیون یورو را پرداخت کند تا بتواند دایو اوپامکانو و ماتیاس دلیخت را برای خط دفاعی تیمش به خدمت بگیرد. 

موضوع دوم این است که او در سال 2021 توانست ناگلزمان را با قیمتی نجومی به عنوان مربی به خدمت بگیرد. او نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی صدرنشینی بوندسلیگا را از دست داد. 

این مربی آلمانی با هدف کوتاه مدت ارائه نمایشی بهتر برکنار شد و توماس توخل جایش را گرفت که او هم در رسیدن به این هدف موفق نبوده و تنها دو پیروزی در شش بازی به دست آورده و با جنجال درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن هم روبرو شده است. 

مسئله سوم این است که کان در سال 2022 با فروش روبرت لواندوفسکی موافقت کرد و فصل را بدون مهاجم نوک درجه یک شروع کرد. نتیجه چنین کاری این شد که مهاجمان بایرن نتوانستند هیچ گلی برابر منچسترسیتی به ثمر برسانند و جمال موسیالا به عنوان هافبک این تیم در حال حاضر با 11 گل بهترین گلزن بایرن در بوندسلیگا است. 

یکی از بنرهایی که از سوی هواداران بایرن در بازی شب گذشته به آلیانز آورده شده بود چنین پیامی را به همراه داشت: «شاید بتوان گل نزد، اما ارزش‌های باشگاه نباید از دست برود. خط مشی مدیریتی این باشگاه زیر سوال است!»

همان اتفاقی که برای ناگلزمان رخ داد، باید برای کان هم رخ دهد. او باید به واسطه نتایجش مورد قضاوت قرار بگیرد. از آنجایی که ناگلزمان از سمتش اخراجش شد، پس کان هم باید منتظر چنین رفتار بی‌رحمانه‌ای باشد. قرارداد او تا دسامبر 2024 است و هیچ حرفی از تمدید نیست. 

دیدگاه‌ها