کد خبر : 1922229 | 31 فروردين 1402 ساعت 14:50 | 33.7K بازدید | 5 دیدگاه

وداع احساسی عطایی: ممنون که همیشه حمایت کردید

بهروز عطایی پس از جدایی از هراز آمل پیام خداحافظی از مردم آمل را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وداع احساسی عطایی: ممنون که همیشه حمایت کردید

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی دیروز پس از جلسه با شریف‌زاده، مدیرعامل فولاد سیرجان ایرانیان، پس از پانزده سال حضور در آمل به این رابطه خاتمه داد تا فصل جدیدی از دوران مربیگری در رده باشگاهی را برای خود رقم زد.

متن خداحافظی بهروز عطایی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است به این شرح است :

به نام خدای بزرگ، که همواره شاهد و ناظر همه‌ی اعمال ماست و هیچ‌وقت نظرش را از رویم برنگرداند. تقدیر چنین شد تا بعد از ۱۴ سال دوباره راه من و شهرم، آمل، جدا شود. از مجموعه‌ی خوب لبنیات هراز کمال تشکر را دارم که در روزهایی که کسی فکرش را نمی‌کرد به یاری والیبال آمل و کشور آمد و این افتخار را داشتم که سه سال را با همراهی این عزیزان به پایان برسانم، واژه‌ای را برای تشکر از مهندس امیر (بزرگمهر) دادگر، مالک شرکت و باشگاه هراز، پیدا نمی‌کنم که بیانگر اوج احساس و فروتنی‌ام نسبت به این مرد بزرگ باشد، که امیدوارم باز هم حمایت‌های بی‌چشمداشت خود از ورزش آمل را ادامه دهد. همچنین تقدیر می‌کنم از مسعود (انوشیروان) دادگر، مدیر عامل باشگاه، که همواره یار و یاور من و تیم در طول این سه سال بود و از هیچ کوششی برای پیشرفت تیم دریغ نکرد. جا دارد که تشکر کنم از محمد شعبانپور، همبازی سابق و پیشکسوتم، که در مقام سرپرستی همه‌ی سختی‌ها را به جان خرید و نهایت توانش را برای رفع مشکلات به کار گرفت تا نتیجه‌ای مطلوب حاصل شود. در آخر هم سپاس فراوان دارم از هواداران و مردم آمل که همیشه پشتم را گرم نگه‌ داشته و در روزهای سرد و گرم یار و یاور من و تیم تحت هدایتم بودند.
گرچه که این جدایی راه مارا از هم جدا کرده، ولی در واقع بین من و شهرم پیوندی ناگسستنی است که در قلبم هیچ شکافی برایش متصور نیستم.

دیدگاه‌ها