کد خبر : 1922272 | 31 فروردين 1402 ساعت 23:17 | 49.9K بازدید | 84 دیدگاه

طلسم عجیب کاپیتان پرسپولیس: دربی نمی‌بازم!

امید عالیشاه هرگز در جریان بازی بازنده شهرآورد نبوده است.

طلسم عجیب کاپیتان پرسپولیس: دربی نمی‌بازم!

به گزارش "ورزش سه"، 12 دربی بدون باخت، رکورد عجیب و غریب هافبک چپ پرسپولیس و کاپیتان این تیم است که البته به صورت متوالی نبوده و پرسپولیس در دوران خدمت سربازی او یک باخت به تیم وینفرد شفر را تجربه کرده است.

با این حال هرگاه امید عالیشاه در ترکیب پرسپولیس حضور داشته، قرمزها بازنده جریان بازی را ترک نکرده‌اند. عالیشاه در شکست ناپذیری دربی رکورددار محسوب می‌شود اما اگر باخت 3-0 انضباطی پرسپولیس با حضور عابدزاده محاسبه نشود، او با 13 بازی در صدر جدول قرار می‌گیرد و البته رکورد خود را در معرض شکست عالیشاه می‌بیند.

1854662

کاپیتان پرسپولیس همچنین سابقه یک گل در شهرآورد را دارد که منجر به پیروزی سرخپوشان در دربی رفت لیگ چهاردهم شد. او ارسال زنده یاد هادی نوروزی را با ضربه سر دیدنی وارد دروازه محسن فروزان کرد تا پرسپولیس دیدار باخته را با برد عوض کند.

عالیشاه البته باتوجه به حضور عمری، ترابی و صادقی، شاید گزینه اول یحیی برای بازی در دربی نباشد اما او یک گزینه تعویض موثر برای پرسپولیس است و احتمالا یکی از 5 تعویض یحیی خواهد بود.

جالب است بدانید امید عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر نیز محسوب می‌شود و یک خطر بالقوه برای خط دفاعی استقلال خواهد بود. جایی که فرود ارسال‌های دقیقش روی سر پریرا، دیاباته و گولسیانی می‌تواند هر مدافعی را به تسلیم وا دارد.

دیدگاه‌ها