کد خبر : 1922360 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 11:59 | 37.7K بازدید | 42 دیدگاه

کاسمیرو: هنوز مانده تا سویا به رئال مادرید برسد

کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، از مقایسه سویا با رئال مادرید چندان استقبال نکرد.

کاسمیرو: هنوز مانده تا سویا به رئال مادرید برسد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته نتوانست از سد سویا عبور کند و با شکست سنگین 0-3 برابر این تیم از لیگ اروپا حذف شد. 

آنها در بازی رفت تا لحظات پایانی با دو گل از حریف پیش بودند اما نتوانستند این پیروزی را حفظ کنند و با دریافت دو گل به تساوی رضایت دادند و دیشب هم فرصتی برای جبران این نتیجه پیدا نکردند تا از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بازبمانند. 

سویا پیش از این سابقه چند قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا را دارد و به عقیده بسیاری، آنها توانستند از تجربه‌شان در این مسابقات بهره ببرند و برابر شاگردان اریک تن‌هاخ به پیروزی برسند. 

1854835

همین موضوع باعث شد که یکی از خبرنگاران پس از پایان این بازی از کاسمیرو بپرسد که آیا سویا در لیگ اروپا مانند رئال مادرید در لیگ قهرمانان است؟ 

این ستاره برزیلی پاسخ بسیار جالبی به او داد تا نشان دهد که هنوز علاقه زیادی به تیم سابقش دارد:« آنها هنوز باید هشت عنوان قهرمانی دیگر به دست بیاورند تا به رئال مادرید برسند.»

این بازیکن پیش از این با پیراهن رئال مادرید موفق به فتح چهار جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده بود و تابستان گذشته تصمیم گرفت این تیم را ترک کند و راهی اولدترافورد شود.

دیدگاه‌ها