کد خبر : 1922473 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 06:00 | 19.8K بازدید | 14 دیدگاه

استقلال به حریفش برتری دارد

تعویض طلایی پرویز مظلومی از دربی 100 می‌گوید!

هافبک سابق استقلال، قایدی و چشمی را نفرات برتر این تیم در لیگ بیست و دوم می‌داند.

تعویض طلایی پرویز مظلومی از دربی 100 می‌گوید!

به گزارش ورزش سه، یکی از بهترین دربی‌های تاریخ برای استقلالی‌ها، بازی دور رفت لیگ یازدهم بود که استقلال با احاطه کامل بر حریف، با گل‌های مجیدی و جباری به برتری رسید.

گل دوم این بازی در شرایطی توسط مجتبی جباری به ثمر رسید که استارت ضدحمله آبی‌ها برای این گل توسط محسن یوسفی، تعویض طلایی آن روزهای مظلومی رقم خورد.

محسن یوسفی در مورد دربی سال ۹۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: آن سال شرایط خوبی داشتیم تیم یک بر صفر جلو بود و من ۲۰ دقیقه آخر به زمین رفتم و در یک ضد حمله خیلی خوب و تر و تمیز گل زدیم. جباری در ۱۸ خودمان سر را زد و در ۱۸ حریف بغل پای خوشگلی زد و مسافتی حدود ۶۰ متر را دوید و خدا را شکر در گلی که زده شد با یک توپ‌ربایی سهیم بودم.

او در مورد اینکه در دربی‌ها قسمت نشد گل بزند ادامه داد: در دربی که سه دو‌ باختیم یکی‌، دو‌ موقعیت خوب داشتیم ولی شانس هم  تاثیر داشت و شاید باید از نظر فیزیکی‌ شرایط بهتری می‌ساختم، اگر دقت بیشتری می‌کردم شاید گل می‌زدم. آن‌هایی که در دربی گل می‌زنند شرایط بهتری برایشان رقم می‌خورد.

این بازیکن در خصوص مهدی قایدی که به نوعی در پست او‌ بازی می‌کند گفت: مهدی قایدی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در سال‌های اخیر هم نشان داده چه بازیکن با کیفیتی است. برای اینکه به سطح ملی اضافه شود باید از نظر فیزیکی و هوازی شرایط خود را بهتر کند. من کمی سمت وسط بازی می‌کردم اما او رو به جلوتر و تکنیکی است و چارچوب را خوب می‌شناسد امیدوارم نه تنها در استقلال بلکه در بحث ملی هم خودش را نشان دهد.

یوسفی در مورد اینکه بهترین بازیکن استقلال چه کسی بوده گفت: استقلال امسال تیم خوبی بوده و بازیکنانش کل فصل فراز و نشیب داشتند. چشمی و قایدی اوایل فصل خوب نبودند و در ادامه بهتر شدند و می‌توانند نفرات برتر لقب بگیرند.

پیشکسوت استقلال در مورد نتیجه دربی و قهرمان لیگ برتر افزود: استقلال برتری دارد و کیفیت فنی استقلال کمی بهتر از پرسپولیس بوده و نیمکت بهتری دارد و می‌تواند تعویض‌های بهتری داشته باشد. استقلال می‌تواند برنده این بازی لقب بگیرد و برای قهرمانی نیاز به سه امتیاز بازی دارد و امیدوارم سپاهان هم امتیاز از دست بدهد و استقلال با شرایط بهتری به سمت قهرمانی برود.

دیدگاه‌ها