کد خبر : 1922533 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 12:55 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت صعود:

پاداش هالیوودی در انتظار بازیکنان رکسهام

بازیکنان باشگاه رکسهام در صورت صعود به لیگ دو انگلیس از سوی مالکان هالیوودی خود پاداش دریافت خواهند کرد.

پاداش هالیوودی در انتظار بازیکنان رکسهام

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رکسهام در صورت صعود به لیگ دو (سطح چهارم فوتبال انگلیس) از سوی رایان رینولدز و راب مک الهنی، مالکان هالیوودی خود پاداشی هنگفت دریافت خواهند کرد.

رکسهام در حال حاضر در نشنال لیگ یا سطح پنجم فوتبال انگلیس حضور دارد. آن ها از 44 مسابقه 107 امتیاز کسب کرده و تنها به سه امتیاز از دو بازی باقی مانده برای صعود به لیگ دو یا سطح چهارم فوتبال انگلیس فاصله دارند.

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان هالیوودی این باشگاه به بازیکنان و بن توزر، کاپیتان تیم قول داده اند که در صورت صعود به لیگ دو پاداش خوبی خواهند داد.

رکسهام در حالی به سه امتیاز نیاز دارد که نانس کانتی باید هر دو بازی خود را ببرد. این دو تیم در طول فصل رقابتی هیجان انگیز با یکدیگر برای صعود داشتند. از زمان سقوط رکسهام به نشنال لیگ، این اولین بار از سال 2008 است که آن ها به لیگ دو بازمی گردند.

گزارش ها حاکی از این است که میانگین دستمزد هر بازیکن در رکسهام حدود 1000 پوند در هفته بوده و در صورت صعود، مالکان به هر بازیکن 20000 پوند پاداش خواهند داد. این در حالی است که باشگاه نیز یک میلیون پوند پاداش دریافت خواهد کرد.

از زمان ورود هالیوودی ها به رکسهام، این تیم دوران موفقی را سپری کرده و آن ها در تدارک یک مستند در Disney+ که کارشان در باشگاه را به نمایش می گذارد، هستند.

1855160

دیدگاه‌ها