کد خبر : 1922545 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 13:42 | 44.9K بازدید | 28 دیدگاه

برگی از تاریخ:

استقلال و اتفاقاتی غیر قابل باور (عکس)

حضور دو سرمربی بزرگ روی نیمکت استقلال به دفعات مختلف دیده شده است، سرمربیانی که سابقه درخشانی دارند.

استقلال و اتفاقاتی غیر قابل باور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منصور پورحیدری با یک قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به عنوان سرمربی و یک عنوان به عنوان بازیکن، ناصر حجازی با یک عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و یک نایب قهرمانی به عنوان سرمربی، فیروز کریمی با یک عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا، بیژن ذوالفقارنسب با دو عنوان قهرمانی در لیگ ایران و عباس رضوی با سابقه هدایت واشاش مجارستان در سوابق خودشان روزهایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشسته‌اند که در کنارشان یک مربی بزرگ هم بوده است.

1855182

در تصویری که  در فصل ۸۶-۸۷ می‌بینیم، دو سرمربی بزرگ روی نیمکت استقلال هستند. فصلی که استقلال با ناصر حجازی لیگ را شروع کرد، در ادامه فیروز کریمی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و فصل با ناکامی استقلال به پایان رسید. در همان فصل که کریمی سرمربی بود و حجازی را به عنوان مدیر فنی کنار خودش می‌دید. کریمی هم توسط فتح‌الله‌زاده برکنار شد تا قلعه نویی در پایان فصل استقلال را قهرمان جام حذفی کند. جامی که روی درخشش طالب لو و گرفتن هشت پنالتی در فصل حضور سه سرمربی برای استقلال به دست آمد.

استقلال از این روزها کم نداشته است، روزهایی که بیژن ذوالفقارنسب به عنوان سرمربی و منصور پورحیدری به عنوان مدیر فنی روی نیمکت استقلال بودند، یا دوران کوتاه حضور عباس رضوی و منصور پورحیدری با همین سمت‌ها و دورانی که سوکومورخوف هدایت آبی‌پوشان را با مدیریت پورحیدری به عهده داشت.

عکس: روح الله وحدتی

دیدگاه‌ها