کد خبر : 1922573 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 15:20 | 27.4K بازدید | 21 دیدگاه

انتقادات من منصفانه هستند

ژاوی: هر چقدر مسخره‌ام کنید، سکوت نمی‌کنم

ژاوی معتقد است انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه‌ها و بازی در ساعات نامناسب روز کاملا طبیعی و منصفانه هستند و او علی‌رغم همه تمسخرها ساکت نخواهد شد.

ژاوی: هر چقدر مسخره‌ام کنید، سکوت نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید است. آبی و اناری‌ها با یازده امتیاز اختلاف نسبت به رئال و به فاصله 9 بازی تا پایان فصل صدرنشین و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند و اتلتیکو هم در هفته‌های اخیر روی دور پیروزی قرار دارد، با 13 امتیاز کمتر از بارسا در رده سوم قرار دارد.

1831744

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «بازی فردا نسبت به بازی رفت که پیروز شدیم، متفاوت خواهد بود. قطعا دیداری بزرگ و حساس را شاهد خواهیم بود. شاید اتلتیکو روی فرم‌ترین تیم این هفته‌های لالیگا باشد و البته که بسیار هم خوب بازی می‌کنند. اتلتیکو الان یکی از بهترین فوتبال‌ها را به نمایش می‌گذارد. بازیکنانی مثل گریزمان، دی‌پل و کوکه کاملا باهم هماهنگ شده اند و سیمئونه کار خارق‌العاده‌ای با این تیم انجام داده است. به خصوص پس از حذف اتلتیکو از رقابت‌های اروپایی، جمع کردن تیم کار ساده‌ای نبود ولی سیمئونه موفق شد. باید بازی رفت را الگو قرار دهیم. به موقع گل زدیم و خوب هم دفاع کردیم. باید با همان تعهد و مسئولیت‌پذیری کار کنیم.»

روند بد بارسلونا: «دو بازی متوالی در لالیگا برنده نشده‌ایم و از کوپا دل ری نیز حذف شدیم. حالا انگیزه تیم بسیار بالاست. 9 بازی تا پایان لالیگا فاصله است و باید زودتر کار قهرمانی را تمام کنیم. بارسا باید هویت و شخصیت واقعی خودش را نشان دهد.»

دعوت از لامینه یامال 15 ساله برای بازی فردا: «لامینه 15 سال دارد ولی بازیکن باکیفیت و مستعدی است و می‌تواند به ما کمک کند. او در یک به یک‌ها عالی است و شخصیتی قوی دارد. لامینه می‌تواند سال‌ها برای بارسا بدرخشد. او از اینکه در فهرست قرار دارد خوشحال و راضی است. اگر به همین روند ادامه دهد، می‌تواند به ما بسیار کمک کند. درست است که قراردادش رو به اتمام است ولی من به زمان حال توجه دارم و این وظیفه باشگاه است که برای تمدید با او توافق کند. او با ما یک هفته تمرین کرده و آماده است.»

بازی کلیدی در راه قهرمانی: «پیروزی در این بازی ضرب شست محکمی در راه قهرمانی خواهد بود ولی از این پس هر بازی حکم فینال را دارد. ما 9 فینال پیش رو داریم. اگر اتلتیکو را ببریم، شانس این تیم برای قهرمانی کمتر می‌شود و در واقع یک رقیب مستقیم را کنار خواهیم زد.»

1853511

بازگشت لیونل مسی: «کاری به این موضوع ندارم. الان وقت حرف زدن در این مورد نیست و در مورد خریدهای فصل بعد به موقع صحبت خواهیم کرد.»

احتمال جریمه شدن بارسا توسط یوفا: «با رئیس باشگاه در این مورد حرف زدم و به من گفت همه چیز مطلوب است و نگران نباشیم. ما فقط روی لالیگا تمرکز داریم.»

مشکل بارسا در راه گلزنی: «وقتی فرصت کافی بین بازی‌ها باشد، روی همه نقاط ضعف کار می‌کنیم. روی سبک بازی و چطور حمله و دفاع کردن. به خصوص روی تمام کنندگی هم کار کرده‌ایم. مهاجمان می‌دانند که باید روی این قضیه با دقت بیشتری کار کنند.»

بازگشت پدری: «این واقعا خبر خوبی است. او هافبکی است که در ارسال پاس‌های نهایی بی‌نظیر کار می‌کند و قطعا در بازی فردا به ما کمک زیادی خواهد کرد. غیبت او برای ما سخت بود و حالا برگشته است و خوشحالیم.»

گلایه از کیفیت زمین ختافه و بازی در ساعت نامناسب: «من به خاطر همه چیز مورد انتقاد قرار می‌گیرم. البته هیچکدام از این انتقادات و مسخره کردن‌ها اذیتم نمی‌کند. مثلا می‌گویند آفتاب آزارم می‌دهد یا روی چمن خشک تیم من بازی بلد نیست. در هر رشته‌ای برای زمین مسابقه استاندارد خاصی وجود دارد. در گلف، اگر چمن بلند باشد، باید کوتاه شود. در بسکتبال لبرون جیمز روی زمین خشک بازی می‌کند نه مرطوب. اگر در تنیس باران ببارد، مسابقه متوقف می‌شود. انتقادهای من طبیعی است و من در این مورد سکوت نخواهم کرد.»

دیدگاه‌ها