کد خبر : 1922601 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 18:11 | 3.5K بازدید | 2 دیدگاه

جوکوویچ می‌تواند در مادرید و رم قهرمان شود

آلکاراس: کلید پیروزی در جزئیات کوچک نهفته است

مرد شماره دوی تنیس جهان گفت: نمی‌توانم بگویم که جوکوویچ خطرناک‌ترین حریف در زمین خاکی است، اما جوکوویچ، جوکوویچ است و می‌تواند در مادرید و رم قهرمان شود.

آلکاراس: کلید پیروزی در جزئیات کوچک نهفته است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کارلوس آلکاراس درباره پیروزی خود در بازی یک چهارم نهایی مسابقات خاکی رده ATP-500 در بارسلونا (اسپانیا) مقابل هموطنش آلخاندرو داویدویچ فوکینا صحبت کرد.

نفر شماره دو تنیس جهان اظهار داشت: این مسابقه سخت و بحث‌برانگیز بود. فکر می‌کنم کلید پیروزی در جزئیات کوچک نهفته است. من کمی تیزتر بودم. من و داویدویچ فوکینا دوستان خوبی هستیم. او به من گفت که منتظر بازی برگشت است و من به او قول این مسابقه را دادم. ما دوباره مبارزه خواهیم کرد. من فکر می‌کنم تفاوت بین بازیکنان خوب و بازیکنان بزرگ در نحوه برخورد آنها با فشار اضافی است. من دوست دارم با این فشار روبه‌رو شوم و از آن لذت می‌برم.

کارلوس آلکاراس درباره شکست هیجان‌انگیز نواک جوکوویچ در مسترز خاکی بوسنی گفت: نمی‌توانم بگویم که جوکوویچ خطرناک‌ترین حریف در زمین خاکی است، اما جوکوویچ، جوکوویچ است. صرف‌نظر از آنچه در مونت‌کارلو و بانیا لوکا از دست داده است، او می‌تواند در مادرید و رم قهرمان شود.

دیدگاه‌ها